Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej celem jest umacnianie wizerunku ubezpieczyciela jako atrakcyjnego i przyjaznego pracodawcy, oferującego pakiet unikalnych korzyści dla pracowników.
PZU od kilku lat prowadzi kreatywne kampanie employer brandingowe, skierowane zarówno do doświadczonych specjalistów ekspertów, jak i studentów oraz absolwentów szkół wyższych. Konsekwentnie stawia w nich na nieszablonową komunikację rekrutacyjną z dystansem do siebie i abstrakcyjnym żartem. Tak też będzie i tym razem.
W najnowszej odsłonie kampanii motywem przewodnim jest ciasteczko z wróżbą, które w angażujący sposób zwraca uwagę kandydatów na unikalne benefity i możliwości rozwoju zawodowego w PZU.
- Wcześniejsze odsłony kampanii pozwoliły nam skutecznie zaistnieć w świadomości Polaków jako atrakcyjny pracodawca, nie tylko wiodąca firma ubezpieczeniowa. Teraz idziemy o krok dalej i promujemy konkretny pakiet unikalnych korzyści, jakie daje praca w PZU: ciekawe projekty dużej skali, atrakcyjne wynagrodzenia i benefity oraz rozsądne godziny pracy. To właśnie ten zestaw sprawia, że zatrudniamy najlepszych specjalistów i ekspertów z różnych branż – mówi Łukasz Trzeszczkowski, kierownik Zespołu Marki Pracodawcy PZU.
Kampania „Praca w PZU dobrze wróży” potrwa do 30 listopada. Działania obejmą media społecznościowe, Internet oraz mobile. Ubezpieczyciel przewiduje m.in. specjalną akcję promocyjną w serwisie rekrutacyjnym pracuj.pl. W poniedziałek 17 października co godzinę, od 9:00 do 18:00, użytkownikom portalu wyświetli się komunikat nawiązujący do pory dnia i godziny, który w angażujący sposób zachęcać będzie do przeglądania bieżących ogłoszeń rekrutacyjnych firmy.
W ramach kampanii kandydaci zaproszeni zostaną również do udziału w nowej odsłonie Quizu na Start, który wróżyć im będzie sukces w jednym z obszarów biznesu PZU. Na bazie wskazanych kompetencji, podejścia do obowiązków oraz indywidualnego stylu działania.
To już trzecia odsłona kampanii "PZU. Przyciągamy najlepszych", nagradzanej i wyróżnianej w prestiżowych konkursach branżowych (EB Kreator, EB Stars i EB Excellence Award) oraz rankingach pracodawców (m.in. „Liderzy zarządzania marką pracodawcy w Polsce” oraz „Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menadżerów”). Jej wcześniejszymi bohaterami byli mitologiczny Thor, syn Odyna, który próbował swoich boskich sił w różnych obszarach ubezpieczeniowego biznesu oraz Majka, kandydatka z inicjatywą i poczuciem humoru, która w pomysłowy sposób pokazywała, jaka jest jej profesjonalna #najlepszastrona. Przebieg tegorocznej rozmowy rekrutacyjnej oraz ofertę PZU jako pracodawcy można zobaczyć na stronie pzu.pl/dobrzewrozy.
Za koncepcję i kreację tegorocznych działań odpowiada agencja VML Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
dostarczył infoWire.pl