Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pół miliona samochodów z ubezpieczeniem Proama

Już 500 tys. osób jeździ po polskich drogach z ubezpieczeniem Proama. Większość z nich posiada maksymalną – 70-procentową – zniżkę bonus-malus.

Jak dotychczas Proama jest najszybciej rozwijającą się firmą ubezpieczeniową, w porównaniu do nowych podmiotów wchodzących na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach. Proama rozpoczęła działalność komercyjną 29 stycznia 2012 roku i już po jedenastu miesiącach działalności (na koniec 2012 roku) miała 262 tys.  sprzedanych polis. W rozwoju nie zaszkodził ubezpieczycielowi proces zmiany inwestora. Proama rozpoczynała swoją działalność jako oddział francuskiego ubezpieczyciela Groupama SA, a już  w lipcu 2012 roku zostało podpisane porozumienie, na mocy którego Proama z końcem 2012 roku została przejęta w struktury Grupy Generali.

Po kolejnych siedmiu miesiącach działalności Proama niemal podwoiła liczbę klientów – obecnie z polisami Proama po polskich drogach jeździ pół miliona kierowców. 

- Tak dobry rezultat w krótkim czasie, to efekt m. in. multikanałowej strategii sprzedaży. Od początku działalności nasze polisy są dostępne przez Internet, telefon i za pośrednictwem multiagencji. Obecnie mamy podpisane umowy z 1 tys. multiagencji, w których pracuje 10 tys. osób wykonujących czynności agencyjne - mówi Mariusz Kozłowski, Dyrektor Sieci Sprzedaży, Produktu i Likwidacji Szkód w Proama.

Agenci doceniają m. in. udostępniony przez ubezpieczyciela system do sprzedaży polis, w którym został wyeliminowany całkowicie papierowy obieg dokumentów w relacji Proama-Agent.

- System ProAgent dostępny w postaci aplikacji webowej, został skonstruowany z myślą o wygodzie użytkownika, z intuicyjnymi procesami, tak aby w każdym miejscu i czasie Agent mógł wygodnie dokonać szybkiej kalkulacji składki, sprzedaży polisy, sprawdzenia polis swoich klientów, dokonać zestawienia sprzedaży, czy sprawdzić wysokość naliczonej prowizji – wyjaśnia Dariusz Jankowski, Dyrektor IT w Proama.

- Bardzo ważny jest również serwis – w Proama mamy dedykowaną agentom infolinię, której pracownicy mają kompetencje, by większość spraw była rozwiązywana podczas jednej, pierwszej rozmowy telefonicznej. Ponad 90%  telefonów od Agentów odbierana jest w ciągu pierwszych 20 sekund – dodaje M. Kozłowski.

Proama jest pierwszą firmą ubezpieczeniową, która w swojej komunikacji marketingowej zwróciła się bezpośrednio do agentów z zaproszeniem do współpracy, eksponując ich w swoich reklamach.

- Jest to uznanie wkładu oraz potencjału agentów w rozwoju naszego biznesu. Obecnie przez Agentów generujemy ponad 80% naszej sprzedaży – stwierdza Dyrektor Kozłowski. – Jednocześnie bardzo mocno dbamy o kooperację i współpracę między poszczególnymi kanałami sprzedaży, bo wierzymy, że tylko w ten sposób możemy odnieść sukces. Każdy kanał jest dla nas tak samo ważny i w każdym staramy się wyróżnić.

Wyróżnikiem Proama w kanałach direct jest dedykowany Osobisty Doradca dla osób kupujących przez Internet i telefon. Klient otrzymuje imienny adres e-mail do Osobistego Doradcy. Może się z nim skontaktować również dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta i wybierając opcję kontaktu z Osobistym Doradcą.

Formularz na stronie internetowej jest skonstruowany w sposób jak najbardziej prosty i przyjazny użytkownikom Internetu. Strona www.proama.pl otrzymała certyfikat Użyteczna Strona z najwyższą dotychczas oceną audytorów programu – aż 95%.

Podstawowy wyróżnik oferty Proama to 70% bonus-malus na OC i AC dla bezpiecznych kierowców, którzy dotychczas mieli 60% zniżkę bonus-malus i nie mieli szkód w ostatnich 12 miesiącach. Obecnie ponad 90% klientów Proama posiada maksymalną – 70% zniżkę. Wdrażając te elementy Proama stała się pionierem na polskim rynku ubezpieczeniowym.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS