Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-01-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska wybrała dom mediowy

Dom mediowy Starcom złożył najkorzystniejszą ofertę w przetargu na obsługę budżetu mediowego Poczty Polskiej w latach 2015 – 2016. W pierwszym etapie do przetargu zgłosiło się 11 firm, z czego 8 zostało zakwalifikowanych do drugiego etapu.
Wygrana firma będzie odpowiedzialna za kompleksowe planowanie i zakup mediów. – Od zwycięzcy przetargu oczekujemy kreatywnych działań pozycjonujących potencjał marki Poczty Polskiej z wykorzystaniem optymalnych nośników zarówno w tradycyjnych mediach jak i internetowych – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Marketingu i Filatelistyki w Poczcie Polskiej.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS