W 2013 r. Poczta Polska wygrała prawie 2 tys. przetargów publicznych na łączną kwotę ponad 2,1 mld zł.. W ramach pozyskanych kontraktów Poczta Polska zajmie się m.in. doręczeniem nadawanej korespondencji, paczek i przesyłek kurierskich oraz usługami finansowymi. Pozyskani w 2013 r. klienci to m.in.: PGNiG, NBP, czy ZUS.
– Wygranie tak dużej liczby przetargów jest potwierdzeniem jakości usług oferowanych przez Pocztę Polską, ich dopasowania do potrzeb rynkowych oraz zaufania, jakim darzą Spółkę Klienci. Największa w Polsce sieć placówek, zapewnienie bezpieczeństwa i tajemnicy korespondencji oraz wysoka terminowość dostarczania przesyłek to atuty Poczty Polskiej – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.
Poczta Polska skutecznie walczy o klientów biznesowych i instytucjonalnych. Intensywne działania sprzedażowe Spółki na tym rynku przynoszą efekty. Wśród czołowych klientów znajdują się zarówno przedsiębiorstwa prywatne, jak i duże jednostki administracji państwowej. Firma zwiększa swój udział w rynku proponując wymierne korzyści biznesowe m.in. konkurencyjne, rynkowe stawki i rozwinięty system logistyczny obejmujący największą w Polsce sieć placówek i służbę doręczeń. W ostatnim czasie w znaczący sposób Poczta poszerzyła ofertę w zakresie usług kurierskich i e-usług. Firma położyła także nacisk na działania w ramach Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.