Poczta Polska rozszerza współpracę z operatorem Stacja z Paczką na odbiór przesyłek na stacjach paliw PKN ORLEN. Dla odbiorców oznacza to dostęp do przesyłek 7 dni w tygodniu oraz możliwość doręczenia nawet w 24 godziny od nadania.
Od 19 października każdy klient Poczty Polskiej będzie mógł nadawać przesyłki kurierskie: Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48 standard oraz paczkowe: PACZKA24, PACZKA48 z opcją ich odbioru na blisko 1 000 stacjach paliw ORLEN w całym kraju, czynnych 7 dni w tygodniu, w przeważającej większości 24 godziny na dobę. Z usługi z opcją odbioru na stacjach ORLEN korzystają klienci biznesowi Poczty Polskiej, którzy wysyłają paczki za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca bezpośrednio w placówkach pocztowych.
W pierwszym etapie współpracy, od kwietnia 2015 roku udostępniona została możliwość odbioru na stacjach paliw PKN ORLEN przesyłek Pocztex Kurier 48. Zgodnie z planowanym rozwojem sieci punktów odbioru, obecnie Poczta Polska zwiększa funkcjonalność rozwiązania włączając usługi paczkowe i kolejny serwis kurierski.
– Współpraca Poczty Polskiej i operatora Stacji z Paczką zapewniła unikatowy – w skali kraju i jednocześnie w Europie Środkowo-Wschodniej – system odbioru przesyłek, szczególnie w odniesieniu do branży e-commerce – mówi Sławomir Żurawski, dyrektor Zarządzający Sprzedażą w Pionie Klienta Biznesowego w Poczcie Polskiej.
Dzięki umowie z Dazumi, operatorem Stacji z Paczką, Poczta Polska powiększyła sieć punktów odbioru przesyłek o blisko 1 000 dodatkowych lokalizacji na stacjach paliw PKN ORLEN. W sumie, obecnie sieć Poczty Polskiej w opcji „odbiór w punkcie” obejmuje łącznie ponad 5 100 punktów (placówki Poczty Polskiej i stacje paliw PKN ORLEN), spośród których niemal 20% stanowią punkty całodobowe.
Usługi paczkowo-kurierskie Poczty Polskiej z opcją odbiór w punkcie z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów. Liczba tak odbieranych przesyłek wzrosła od 2013 roku o blisko 500 procent.
Więcej: Odbiór w punkcie Poczta Polska
dostarczył infoWire.pl