Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Poczta Polska: listonosze sprzedają ubezpieczenia przez smartfony

Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia on-line u listonoszy. To pierwszy krok do wyposażenia w urządzenie mobilne listonoszy Poczty Polskiej i do zaoferowania za ich pośrednictwem szerszej gamy produktów finansowych.

Rozwój oferty ubezpieczeniowej i bankowej to jeden z głównych elementów strategii Poczty Polskiej. Poczta Polska opiera się w akwizycji klientów na produktach Grupy Poczty Polskiej czyli TUW Pocztowe i Banku Pocztowego.

Nowe narzędzie umożliwi listonoszom sprzedaż ubezpieczeń poza placówką pocztową. Proces zawarcia umowy ubezpieczenia przez aplikację oparty jest na integracji z systemem TUW Pocztowe, co pozwala na szybkie i bezbłędne wyliczenie składki oraz zawarcie umowy ubezpieczenia.

– Za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją można sprawdzić wysokość składki każdego klienta i z tymi, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia zawrzeć polisę „od ręki” podczas tej samej wizyty w ciągu zaledwie 2 minut – mówi Iwona Wróbel, dyrektor zarządzający Pionem Usług Finansowych Poczty Polskiej.

Poczta Polska konsekwentnie stawia na poszerzanie dostępnej oferty usług i produktów. Wspólnie z Bankiem Pocztowym i TUW Pocztowe realizuje największy obecnie w Polsce proces budowy profesjonalnych punktów finansowych zlokalizowanych w placówkach pocztowych.

Listonosze, wyposażeni w urządzenia mobilne, są obok Pocztowych Stref Finansowych i sprzedaży w placówkach pocztowych, najważniejszym elementem sieci sprzedaży Ubezpieczeń Pocztowych – mówi Aleksandra Widziewicz, prezes TUW Pocztowe.

Codzienna obecność listonoszy w rejonach doręczeń w Polsce to ułatwienie dla klientów w dostępie do usług ubezpieczeniowych i finansowych czyli wszędzie tam, gdzie brakuje infrastruktury bankowej i ubezpieczeniowej. Obecnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC przez smartfony jest realizowana pilotażowo przez 100 listonoszy na terenie całego kraju, w najbliższej przyszłości ten system dystrybucji zostanie rozszerzony na kilka tysięcy listonoszy Poczty Polskiej.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS