Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, istotnie rozszerza swój zespół specjalistów, dbających na co dzień o realizację wdrożeń dla klientów oraz o rozwój Spółki. Firma z początkiem października zatrudniła Milenę Droszcz, która objęła stanowisko Head of Project Management.
Ponadto w III kwartale br. do Spółki dołączyło ośmiu specjalistów z obszarów sprzedaży, IT, testowania produktu oraz HR. Nowi pracownicy mieli okazję poznać pozostałych członków zespół oraz Zarząd Saly 21 września br. podczas imprezy TakeOff odbywającej się w krakowskich Fortach Kleparz. Jednym z gości oraz prelegentów był Dawid Zieliński, inwestor Saly oraz prezes Columbus Energy.
Milena Droszcz początkowe doświadczenia zawodowe budowała w firmach dostarczających rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa informatycznego oraz ochrony danych osobowych. Od przeszło siedmiu lat pracowała w firmie EDISON S.A., gdzie odpowiadała za całościowy nadzór nad realizacją i rozliczeniem projektów informatycznych z obszaru elektronicznej wymiany dokumentów (EDI - electronic data interchange). W Saly odpowiadać będzie za nadzór nad rozwojem poszczególnych projektów, zarządzanie zespołem projektowym, a także za opracowywanie i udoskonalanie procesów zarządzania przedsięwzięciami Saly.
- Obserwując dynamiczny rozwój sektora e-commerce oraz zachodzące w nim zmiany, zwróciłam szczególną uwagę na Saly, firmę wnoszącą nową jakość w dziedzinie automatyzacji i digitalizacji sprzedaży. Bardzo się cieszę, że mogę stać się częścią jej zespołu. Jestem przekonana, że połączenie ogromnej pasji ludzi tworzących Saly, możliwości technologicznych platformy oraz moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych jest gwarantem naszego sukcesu - mówi Milena Droszcz, Head of Project Management Saly S.A.
Dołączenie Mileny Droszcz nie było jedynym poszerzeniem zespołu Saly. Na przestrzeni III kwartału do firmy dołączyło osiem osób. Trzy z nich to Sales Managerowie, posiadający doświadczenie w obszarze customowych rozwiązań dla biznesów enterprise. Dwie osoby to specjaliści z branży IT, a dwie to testerzy z jednej z czołowych firm technologicznych. Do zespołu dołączył również nowy HR Manager.
- Rozwój naszego zespołu oraz pozyskanie takich specjalistów jak Milena jest dowodem na to, że obraliśmy słuszny kierunek rozwoju, który konsekwentnie realizujemy. Fakt, że kolejne osoby chcą do nas dołączyć oraz wspierać Saly bardzo nas cieszy i motywuje do dalszego wspólnego działania. Zależy nam na sprawnej integracji nowych członków zespołu, dlatego niedawno zorganizowaliśmy event dla naszych pracowników, podczas którego mogli poznać się nawzajem oraz zapoznać się z planami rozwoju Saly – informuje Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
Podczas odbywającego się 21 września br. wydarzenia dla pracowników i współpracowników Saly wystąpili założyciele Spółki – Sebastian Religa oraz Anna Arak-Stachacz. Wśród prelegentów był obecny również Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy oraz inwestor Saly. Podczas eventu odbywającego się w krakowskich Fortach Kleparz uczestnicy poznali początki Saly oraz dyskutowali o wyzwaniach stojących przed firmą. Zostały również zaprezentowane plany rozwoju Spółki.
***
O Spółce:
Saly jest dostawcą oprogramowania dla e-commerce, które wspiera digitalizację procesów sprzedaży i obsługi klientów na rynku B2B. To nowoczesne oprogramowanie klasy enterprise, dostępne w chmurze w modelu SaaS, pozwala na wysoki poziom integracji z systemami klasy ERP czy WMS. Dla użytkowników końcowych Saly jest intuicyjnym narzędziem do składania zamówień online, a dla użytkowników administracyjnych (handlowców) narzędziem analitycznym. Dzięki rozbudowanemu modułowi Business Intelligence, dostarcza szczegółowych danych i predykcji odnośnie zachowań sprzedażowych klientów.