Piotr Mohamed „Glaca” był założycielem i głównym autorem sukcesu Sweet Noise, jednego z najbardziej kontrowersyjnych zespołów rockowych na polskiej scenie. Wspólnie z zespołem nagrał sześć płyt, z których każda była sukcesem zarówno medialnym jak i komercyjnym. Sweet Noise ma na koncie udział m.in. w trzech edycjach festiwalu Woodstock, w tym w słynnym koncercie „Revolta White Shock”, zagranego w 2003 r. dla około 400.000 osób.
Po kilku latach przerwy i dwuletnim pobycie w LA, we wrześniu 2011 r. „Glaca” powrócił na rodzimą scenę z nową płytą i nowym projektem – My Riot. Całą wiedzęi doświadczenie zdobyte w Stanach postanowił przelać na My Riot i stworzyć kolejna przełomową pod względem produkcji i treści płytę, skierowana na polski rynek. – Czas na odrobinę cholernej adrenaliny – mówi o nowym zespole „Glaca”. – My Riot to połączenie nowoczesności, rytmu ulicy, progresji, rocka, punk rocka, soulu, siły słowa i ogromnej pasji – dodaje.
Dickies, jako marka odzieżowa od 90. lat kojarząca się z siłą i charakterem, doskonale wplata się w klimat muzyki tworzonej przez Glacę i My Riot. Początkowo skierowana głównie do robotników, z czasem z warsztatów przeniosła się na ulice, a nawet estrady na całym świecie. Dziś marka Dickies to jednak przede wszystkim solidne ubrania dla fanów kultury miejskiej, skateboardingu czy motoryzacji. Doceniają ją zarówno muzycy, sportowcy, jak i kluby samochodowe na całym świecie. W trakcie niemal dziewiędźciesięcioletniej historii firmy, poza odzieżą roboczą, w ofercie Dickies pojawił się pełen przekrój streetwearowych ubrań męskich i damskich – od spodni, poprzez koszule i t-shirty, po dodatki takie jak portfele czy paski. Nie zmieniło się jedno – Dickies od zawsze tworzył ubrania dla ludzi z charakterem.
Autorem prezentowanej sesji zdjęciowej jest Rafał Andrzejewski.