Otwarty w 2008 roku portal dla kobiet Papilot.pl od dzisiaj jest dostępny w zupełnie nowym layoucie. Jest to zmiana nie tylko na poziomie estetycznym, ale również funkcjonalności serwisu.
„Nadrzędnym celem odświeżenia portalu było ułatwienie czytelniczkom nawigacji oraz zastąpienie mniej popularnych funkcjonalności nowymi możliwościami. Tym sposobem powstał serwis, którego architektura ułatwia pełne korzystanie ze zgromadzonych w archiwum zasobów. A te, po ponad czterech latach działania strony, są ogromne: od chwili powstania portalu zostało opublikowanych na nim 19 tysięcy artykułów!” – mówi Agata Stefanowicz, redaktor naczelna Papliot.pl.
Zmiana serwisu nie wiąże się z repozycjonowaniem portalu, który dalej ma charakter poradnikowy i pozostają w nim sekcje takie jak Moda, Uroda, Związki i Seks, Zdrowie, Kuchnia, Lifestyle, Gwiazdy, Mama i Astrologia. Na Papilot.pl pojawiły się również nowe funkcjonalności – Beauty Dnia & Stylizacja Dnia, czyli inspirujące zdjęcia, którymi można podzielić się ze znajomymi na portalu społecznościowym. Dodatkowo, teraz, zamiast rejestrować się do Papilot Club, wystarczy zalogować się przez Facebooka, aby mieć możliwość komentowania i oceniania artykułów.
Statystycznie Papilot.pl już teraz wysuwa się na prowadzenie: według danych z Gemius Traffic średnio miesięcznie odwiedza go 1,4 mln unikalnych użytkowników, generując 24 000 0000 odsłon. Portal jest liderem w swojej kategorii pod względem zaangażowania czytelniczek, o czym świadczy najwyższy czas spędzony na stronie przez użytkownika. Papilot.pl pod względem ilości odsłon na użytkownika zajmuje również pierwsze miejsce wśród portali kontentowych dla kobiet. Grupą docelową Papilota są kobiety w wieku 16-35. „Dzięki tym zmianom chcemy wykreować najpotężniejszą markę kobiecą w polskim Internecie”- dodaje Weronika Woronowska, zastępca redaktor naczelnej Papilot.pl
Za zmiany na serwisie odpowiedzialne są związane z Papilotem od początku jego istnienia Agata Stefanowicz oraz Weronika Woronowska.