Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pakiet assistance – czego można oczekiwać w ramach pomocy ubezpieczyciela?

150x110

Wakacje były czasem odpoczynku, zwolnienia tempa życia, mniejszego ruchu na drodze i mniejszych korków. Jednak z początkiem września wszystko wróciło do normy. Korki i większa ilość samochodów na ulicach. Szkolne zakupy, odwożenie dzieci do przedszkola czy szkoły, zajęcia dodatkowe. Najczęściej mamy precyzyjnie ustalony plan naszych aktywności nieomal co do minuty. Misternie ułożony plan może jednak zniweczyć awaria auta. Co wtedy zrobić?

Panuje powszechne przekonanie, że zakres usług pomocowych to holowanie, gdy niemożliwe okaże się kontynuowanie jazdy, uruchomienie auta zimą po wyczerpaniu akumulatora, pomoc w przypadku przegrzanego silnika czy zmiana koła. Elementów assistance jest jednak więcej.

Podejmując decyzję o zakupie ubezpieczenia Assistance należy wziąć pod uwagę zakres ochrony ubezpieczeniowej. W zależności od wybranego wariantu w przypadku awarii, czy wypadku możemy liczyć m.in na usprawnienie pojazdu na miejscu zdarzenia i pokrycie kosztów drobnych części do 100 zł, holowanie pojazdu, dostarczenie paliwa, pojazd zastępczy czy zorganizowanie i pokrycie kosztów parkingu, przy zdarzeniu powstałym poza godzinami pracy warsztatu. W wariancie Standard i Premium Klienci InterRisk mogą także liczyć na transport zwierzęcia do najbliższego hotelu dla zwierząt lub lecznicy. Poszkodowany może także liczyć na poinformowanie o wypadku osoby bliskiej.

- Rolą ubezpieczeń assistance jest zapewnienie jak największego komfortu i bezpieczeństwa podróżowania w Polsce i za granicą. Warto zdecydować się na zakup rozszerzonego wariantu assistance., poza tym co otrzymujemy w ramach ubezpieczenia OC – powiedział Robert Kowalczyk – Dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych w InterRisk. Warto także sprawdzić, co otrzymujemy od naszego ubezpieczyciela w ramach takiego wariantu – ponieważ często kierowca nie zdaje sobie sprawy, że może liczyć na wsparcie w jakiejś sytuacji lub nie jest świadomy, że jego ubezpieczenie czegoś nie obejmuje – dodał Robert Kowalczyk z InterRisk.

W InterRisk proponujemy 3 warianty ubezpieczenia Assistance. Wariant Start dodawany bezpłatnie do OC, zapewniający pomoc w razie awarii dla pojazdów nawet 13 letnich. Wariant Standard darmowy do AC płatny do OC w przypadku pojazdów w wieku 1-10 lat oraz płatny dodatkowo wariant Premium z najszerszą ochroną. Wariant ten umożliwia konstrukcję produktu zgodnie z potrzebami Klienta dzięki możliwości wykupienia opcji dodatkowych, takich jak holowanie pojazdu do 1000 km za granicą RP lub zniesienie franszyzy 20 km.  


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS