Rusza pierwsza telewizyjna „Szkoła stuntu”. Swoją wiedzą na temat ekstremalnej jazdy na motocyklu podzieli się z widzami jeden z czołowych polskich stunterów – Hubert Dylon ‘Raptowny’. Pierwszy odcinek pojawi się na antenie TV4 już 16 kwietnia.
W najbliższą sobotę 16 kwietnia, o godz. 8:30 na antenie TV4, w programie motoryzacyjnym V-Max, rozpoczyna się emisja poradnikowego cyklu pt. „Szkoła stuntu”. Prowadzącym będzie zawodnik otoMoto.pl, Hubert Dylon ‘Raptowny’. Widzowie dowiedzą się na czym polega stunt, jak przygotować się do uprawiania tego sportu, jakie triki można wykonać na motocyklu oraz jak dbać o bezpieczeństwo w trakcie jazdy. „Szkoła stuntu” to pierwszy instruktaż dotyczący uprawiania tej dyscypliny emitowany w telewizji.
Cykl porad składał się będzie z 16 odcinków emitowanych w 11 edycji programie V-Max. Pierwsze trzy poświęcone będą tematyce wyboru odpowiedniego motocykla i elementów maszyny, które wymagają niezbędnych przeróbek oraz doboru stroju, który po pierwsze zapewni bezpieczeństwo w czasie jazdy, a także stanowi niezwykle istotny element budowania własnego stylu przez stuntera. Po przerwie wakacyjnej Hubert Dylon ponownie pojawi się w programie V-Max, jednak tym razem przeprowadzał będzie testy motocykli.
Stunt to popisowa jazda na motocyklu, polegająca na wykonywaniu akrobacji. Za początki tej dyscypliny w Polsce uważa się rok 2002, kiedy powstała formacja Kamikaze Lublin Squad, uważana za pioniera stuntu w naszym kraju. Założycielem tej grupy był m.in. Hubert Dylon. Od lat ‘Raptowny’ znajduje się w czołówce polskich zawodników i jest uważany za głównego popularyzatora stuntu w Polsce.
– Osiągane przez Huberta świetne wyniki wskazują na duży potencjał tego zawodnika – ocenia Marcin Świć, dyrektor serwisów motoryzacyjnych Allegro. – Wierzymy, że intensyfikacja treningów pomoże dotrzeć mu na sam szczyt kariery sportowej. Naszym celem jest rozwijanie i promocja sportów motocyklowych w Polsce, dlatego w 2009 roku otoMoto i Allegro objęło ‘Raptownego’ opieką sponsorską.
V-Max to program telewizyjny nadawany w stacji TV4 już 11. sezon. Wśród motomaniaków znany jest ze specyficznego podejścia do zagadnień związanych z motoryzacją. Tworzony jest przez pasjonatów i z myślą o prawdziwych miłośnikach motoryzacji, których interesuje nie tylko praktyczna strona samochodu, ale również jego piękno. Oprócz aktualności motoryzacyjnych, w programie można zobaczyć nietypowe pojazdy, oryginalne rozwiązania techniczne oraz nowe trendy na rynku.
***
Serwis otoMoto.pl to internetowa giełda motoryzacyjna, dająca osobom prywatnym oraz firmom możliwość szybkiego, taniego i sprawnego handlowania nowymi i używanymi pojazdami. Baza ogłoszeń zawiera oferty sprzedaży samochodów osobowych, motocykli, aut dostawczych i ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych.
Jak wynika z raportu Megapanel PBI/Gemius za 2010 rok, otoMoto.pl jest najczęściej odwiedzanym motoryzacyjnym portalem ogłoszeniowym w Polsce. Popularność serwisu dynamicznie rośnie - liczba odsłon otoMoto.pl w zeszłym roku zwiększyła się aż o prawie 120 mln. otoMoto.pl znajduje się również wśród 100 najpopularniejszych polskich stron internetowych według Google. W styczniu 2011 roku serwis awansował w rankingu o cztery pozycje, zajmując 16 miejsce.
Więcej informacji udzielają:
Kinga Dębiec
Ciszewski Public Relations
tel. +48 22 488 42 55
Fabian Adaszewski
Grupa Allegro