Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ostatnie dni wyprzedaży

Kto jeszcze nie skorzystał z dobrodziejstw wyprzedaży w centrum Blue City, powinien zrobić to jak najszybciej. Pierwsze dni lutego to ostatni dzwonek na tańsze zakupy z kolekcji jesienno-zimowej, w połowie lutego w wielu sklepach pojawią się bowiem już nowe, wiosenne kolekcje.

Kto wytrzymał do lutego, ten wprawdzie nie może zbytnio przebierać, ale za to może liczyć na największe obniżki. Sięgają one nawet 70 procent, co sprawia, że niektóre rzeczy, a zwłaszcza ubrania, można kupić prawie za darmo. A przy okazji zaoszczędzić pieniądze na nowe wiosenne kolekcje, które już pojawiają się na witrynach sklepów. W akcji wyprzedażowej bierze udział większość sklepów Blue City, m.in. Simple, Benetton, C&A, Marks & Spencer, Jackpot & Cottonfield, Royal Collection czy Zara.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS