Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Orchidea Creative Group projektuje dla Silesia SA.

150x110
Zakłady mięsne Silesia SA, produkujące wędliny pod marką Duda, wprowadziły na rynek linię różnorodnych smakowo pasztetów w małych, ekonomicznych opakowaniach. Na ofertę składają się rozmaite smaki – cebulkowy, pomidorowy czy drobiowy.

Orchidea Creative Group  - znana firma marketingowa - zaprojektowała pudełka dla zestawu produktów i etykiety ozdabiające każdy z ich rodzajów. Projekty charakteryzują się nowatorstwem i pomysłowością, akcentując fakt, że paszteciki przeznaczone są dla wszystkich członków rodziny, a z całą pewnością zasmakują w nich dzieci. Design linii odwołuje się do ich lekkiej, łatwosmarownej, kremowej konsystencji i akcentuje różnorodność asortymentu, jak i delikatność pasztecikowego smaku. Wizualizacja porcji pasztetu, ułożonego na małej kromce pieczywa jest finezyjna, niemalże elegancka, a z całą pewnością atrakcyjna wizualnie, co przy prezentacji - nienajłatwiejszego do zareklamowania  produktu - jest wyrazem odważnej kreatywności pracujących w agencji grafików i znajomości gustów konsumenckich oraz zdolności wytyczania nowych  trendów na rynku reklamy.  Wizual kremowego paszteciku przywołuje skojarzenia z pysznym, delikatnym musem, co z kolei wskazuje na jego łatwosmarowność i subtelność smaku.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS