W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo.
13 grudnia startuje bożonarodzeniowa kampania telewizyjna marki Oranżada Hellena, w której oranżadowy Mikołaj wyrusza w podróż na biegun północy. W świątecznym spocie będzie on toczył zabawną rywalizację z Kubą Wojewódzkim. Reklamy pod hasłem „Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia” będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w kanałach tematycznych. Działania zaplanowano również w mediach społecznościowych. Równolegle kultowy napój o charakterystycznym landrynkowym smaku może liczyć na silne wsparcie w placówkach handlowych.
Wsparcie w sklepach i mediach otrzyma także - stworzona z myślą o dziecięcych i młodzieżowych imprezach - wystrzałowa Oranżada Hellena Party, która w tym sezonie zyskała udoskonaloną recepturę. Oranżada Hellena Party wzbogacona o 20% soku będzie komunikowana w ramach standardowych aktywności w digitalu.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa Sp. z o.o. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.