Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

OOH Media Point Group z Digital Signage Taxi

OOH Media Point Group współpracuje z Enter Media, właścicielem sieci Digital Signage Taxi. Obie firmy przygotowały wspólną specjalną ofertę wakacyjną.  

Digital Signage Taxi to sieć działająca w wybranych samochodach największej korporacji taksówkarskiej w stolicy, Elle Taxi 811 11 11. Samochody, w których instalowane są nośniki sieci, są dobierane ze względu m.in. na markę, wiek i standard samochodu. Obecnie siedmiocalowe monitory Digital Signage Taxi są zainstalowane w 500 taksówkach. Założeniami Enter Media dotyczącymi projektu Digital Signage Taxi jest osiągnięcie w roku bieżącym poziomu 1000 taksówek w stolicy. 

Zasięg Digital Signage Taxi obecnie jest szacowany na ponad milion kontaktów miesięcznie.

Współpraca z Enter Media to kolejne wzmocnienie i rozszerzenie oferty OOH Media Point Group. W maju firma rozszerzyła o klauzulę wyłączności współpracę z POL TV, operatorem działającej na uczelniach sieci Student TV oraz obecnej na dworach i lotniskach Traffic TV. Podobna umowa, również z klauzulą wyłączności, obowiązuje między Media Point Group a Mebi Group, właścicielem sieci McDonald"s TV i Deutsche Bank TV.

Ponadto OOH Media Point Group jako broker współpracuje również z operatorami Digital Signage, sieci hipermarketów, galerii handlowych, komunikacji miejskiej, sklepów odzieżowych restauracji, pubów i klubów fitness. Jest także wyłącznym brokerem nośników wielkoformatowych w systemie Outdoor Country  6x3m sieci Watch Out Door, zlokalizowanych na największych polach golfowych na terenie Polski.

OOH Media Point Group oferuje również reklamę  na Cyfrowych nośnikach LED, w ofercie której znajduje się obecnie 60 nośników LED o wymiarach 18m2 - 60m2 zlokalizowanych w dużych miastach  w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS