„Alkohol może być sprzymierzeńcem dobrej zabawy, dlatego chętnie sięgamy po niego w trakcie imprezy, aby poprawić sobie nastrój lub po prostu „wyluzować się”. Często jednak zapominamy, że tylko spożywany z umiarem, pozwoli nam świetnie bawić się aż do samego rana i zachować wszystkie wspomnienia” – komentuje psycholog, Katarzyna Korpolewska.
Akcja skupiła się w najbardziej ruchliwych częściach miasta m.in.: przy stacjach metra, na Placu Zbawiciela, a także 5 warszawskich klubach (Platinium, The Eve, Opera, Enklawa i Huśtawka).
Projekt jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne zachowanie wśród dorosłych, zwłaszcza przy okazji takich wydarzeń jak karnawał, kiedy mamy częściej do czynienia z przejawami nadużywania alkoholu. W jej ramach, ruszyła także emisja specjalnej reklamy społecznej, której bohater pije alkohol w sposób odpowiedzialny, dzięki czemu bawi się do rana i wychodząc z imprezy, wspólnie z dziewczyną (w tej roli DJ Audrey Napoleon, również autorka muzyki do spotu), podziwia niezapomniany wschód słońca. „Spot pokazuje, że smakiem Heinekena można się cieszyć w każdej chwili, a najlepiej pijąc z umiarem. Wówczas mamy szanse nawiązać nowe, wspaniale znajomości oraz przeżyć wiele niezapomnianych chwil, które na długo zapamiętamy” – dodaje Przemysław Dzierbicki z Grupy Żywiec będącej inicjatorem akcji.
Spot telewizyjny kampanii Enjoy Heineken Responsibly można obejrzeć klikając na link: http://www.youtube.com/watch?v=OHUpQZIylVc
Kilka słów o Heinekenie:
• Nazwa piwa pochodzi od nazwiska twórcy oryginalnej receptury - Gerarda Adriaana Heinekena, który opracował ją w 1869 roku.
• Marka dostępna niemal w każdym sklepie na całym świecie, jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych i ekskluzywnych marek piwa.
• W Polsce piwo Heineken produkowane jest przez Grupę Żywiec.
• Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 proc.
• Sprzedawane jest w charakterystycznej zielonej butelce.
• Marka Heineken, w ramach Grupy Żywiec, od wielu lat realizuje akcje związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, np. akcja 18+ przeprowadzona w 2012 roku promująca odpowiedzialną konsumpcje alkoholu i sprzedaż piwa wyłącznie osobom pełnoletnim. Projekt jest realizowany na wszystkich największych imprezach organizowanych i sponsorowanych przez firmę takich, jak między innymi: Birofilia, Open’er Festival, Męskie Granie i The Wildest Night Party
• Więcej informacji na temat Heinekena można znaleźć na stronie www.heineken.pl.