W ramach kampanii „Odkryj magię oczekiwania na Święta” Milka zaprasza do wielkiego przedświątecznego odliczania i przypomina, że warto celebrować każdą chwilę w tym niezwykłym okresie. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas! Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, np. niezwykłe eventy w aż 9 miastach Polski! Przyłącz się do rodzinnej zabawy, pociągnij za dźwignię wyzwalającą magię Świąt, dziel się delikatnością z najbliższymi i ciesz się mocą najmilszych atrakcji oraz upominków! Skosztuj limitowanej edycji świątecznych słodkości, promowanych m.in. przez spot reklamowy „Wehikuł czasu”, wśród których szczególne miejsce zajmuje delikatny kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie!
„Odkryj magię oczekiwania na Święta”
Będąca ambasadorem najmilszych emocji marka po raz kolejny ruszyła z czułym przekazem inspirującym
do okazywania sobie delikatności nie tylko 24 grudnia, ale również przez cały okres świątecznych przygotowań. Milka przypomina, że warto celebrować każdą chwilę tego wyjątkowego czasu w roku i dzielić się delikatnością
z najbliższymi. Dzięki temu odnajdziemy mnóstwo radości w każdym przedświątecznym rytuale. W tym roku kampania „Odkryj magię oczekiwania na Święta” ma jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg wyjątkowych aktywacji, m.in. niezwykłe eventy w wybranych centrach handlowych aż 9 miast Polski z mnóstwem atrakcji i pysznymi czekoladowymi upominkami!
Najmilsze wydarzenia w Rzeszowie, Łodzi i Kielcach!
W dniach 13-17 grudnia w rzeszowskim CH Millenium Hall, łódzkim CH Manufaktura i gdańskiej Galerii Przymorze możecie odwiedzić specjalne stoisko Milki wyposażone w niezwykły, interaktywny kalendarz adwentowy, o zupełnie nowej, udoskonalonej konstrukcji, który wniesie magiczny akcent w grudniowy czas oczekiwania na Święta. Oderwij się od przedświątecznego pośpiechu, zatrzymaj na chwilę razem z bliskimi i oddając się słodkiej zabawie, rozpocznij wielkie przedświąteczne odliczanie z Milką!
Na gości czeka mnóstwo atrakcji: m.in. wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza
ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Oczywiście nie zabraknie również samplingu sezonowych słodkości Milki. Jedno jest pewne – będzie najmilej!
Lista wszystkich eventów Milki:
· 1-10 grudnia w Galerii Krakowskiej (Kraków), CH Posnania (Poznań), Zielonych Arkadach (Bydgoszcz)
· 13-17 grudnia w Millenium Hall (Rzeszów), CH Manufaktura (Łódź), Galeria Przymorze (Gdańsk),
· 19-23 grudnia w Galerii Katowickiej (Katowice), Galeria Echo (Kielce), Galerii Warmińskiej (Olsztyn)
Dziel się delikatnością z najbliższymi i odkryj magię oczekiwania na Święta!
Pozostałe aktywności
Od 13 listopada w sklepach dostępne są pyszne słodkości z limitowanej oferty świątecznej. Należą do nich: flagowy produkt zimowego portfolio – delikatny kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką, czekoladowe kulki Snowbites, Snowball i Milka Oreo Rounds, czekoladowe figurki (bałwanek i Mikołaj) oraz wyjątkowa biało-mleczna czekolada z kostkami w kształcie choinek. Dodatkowo, w wybranych sieciach sklepów przy zakupie produktów o określonej wartości można otrzymać wyjątkową, metalową puszkę.
Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promuje znany z ubiegłego roku spot reklamowy „Wehikuł czasu”, którego bohaterem jest chłopiec niemogący doczekać się świąt. Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki. Oprócz tego przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych wyświetlane są citylighty. Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierają także animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza. Wszystkie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Więcej na stronie: www.milka.com.pl.