Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy wizerunek marki MAGNAT

150x110

MAGNAT – marka oferująca inspirowane pięknem szlachetnych kamieni rozwiązania przeznaczone do aranżacji wnętrz, zyskała nowy system identyfikacji wizualnej. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp, podkreślający innowacyjność, zaawansowanie technologiczne i wyjątkowe właściwości produktów MAGNAT.

Nowy logotyp MAGNAT łączy w sobie atrakcyjny wygląd, elegancką kolorystykę oraz ascetyczną stylistykę. Takie zestawienie znakomicie oddaje wizerunek marki, w której tradycja i wieloletnie doświadczenie stale wzbogacane są o innowacyjne rozwiązania. – MAGNAT tworzy nowe kreacje w aranżacji wnętrz, łącząc elegancję tradycji
z najnowszymi, współczesnymi trendami
– mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA.Nowy system identyfikacji wizualnej, którego wprowadzenie poprzedzone zostało szeregiem badań i analiz, jeszcze lepiej niż dotychczas pozwala podkreślić atrybuty produktów MAGNAT i stanowi zapowiedź nowych trendów rynkowych – dodaje Tomasz Kosiński.

MAGNAT, śledząc najmodniejsze koncepcje aranżacyjne, corocznie wprowadza nowe rozwiązania w stylizacji wnętrz. Pierwszym produktem, który będzie dostępny w zmienionej szacie graficznej, jest ceramiczna farba do wnętrz trzeciej generacji, wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G) – MAGNAT CERAMIC.

Marka MAGNAT została stworzona z myślą o osobach poszukujących wyjątkowych rozwiązań, ceniących jakość, piękno i stylowe aranżacje. MAGNAT oferuje szeroką gamę produktów, m.in. farby emulsyjne, systemy dekoracyjne, szablony malarskie oraz profesjonalne narzędzia do malowania.

Kreacje nowego wizerunku marki MAGNAT - identyfikację i opakowania przygotowało studio projektowe Well-Rounded Design.





Słowa kluczowe:MAGNAT

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS