Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-06-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy Six Pack

Interprint prezentuje sześć najbardziej popularnych dekorów

Warsztaty „Interprint Furniture Days” odbywają się co roku w Centrum Designu w Arnsbergu. W ich trakcie przedstawiciele renomowanych firm sektora meblarskiego i produktów drewnopochodnych spotykają się z zespołem Interprint w celu wskazania dekorów mających największy potencjał rynkowy.

Zespół Projektowy Interprint opracował prognozy, w których wskazano na potencjał dekorów wyrazistych, o silnym charakterze. Trafność tych przewidywań potwierdza sukces dekoru bukowego Iconic – najważniejszego elementu kolekcji Six Pack 2014, który zajął ważne miejsce wśród aktualnych kolekcji meblowych wszystkich producentów.

Najnowsza skazana na sukces szóstka to dekory o nazwach: Lexington, Ambassador, Calobra, Clark, Cadiz i Vinterbergh. Dzięki nim możemy stworzyć pomieszczenia, w których panować będzie przyjazna domowa atmosfera, a także takie, które zachwycą elegancją i pełnią życia.

Interprint z dumą prezentuje „Six Pack 2015”:

Lexington – zorientowany na dom

Motywy lokalne i regionalne cieszą się powodzeniem od dawna. Do łask wraca również styl rustykalny, w którym króluje wystrój wiejskiego domu. Dąb doskonale odnajduje się w tych trendach.

Dekor Lexington to wyjątkowe połączenie wielu różnych typów dębu, które może sprawdzić się projektach różnych, nie tylko rustykalnych pomieszczeń.

Ambassador – elegancki

Jako dzieci podziwialiśmy jadalnie wykładane orzechowym fornirem. To wspaniałe drewno robi wrażenie również dzisiaj. Zachwyca zarówno wytwornością, jak i dyskrecją. Wpisuje się w najnowsze trendy – orzech podbił serca najróżniejszych odbiorców na ostatnich targach w Mediolanie. Stylowy Ambassador bez wątpienia znajdzie zastosowanie w wielu wnętrzach, zwłaszcza tych w stylu retro. 

Calobra – pełna życia

Zamknij oczy i pomyśl o pierwszym ciepłym dniu spędzonym na plaży. Po ich otwarciu spójrz na Colobrę. Dobre samopoczucie z pewnością się utrzyma!

Olcha to jasne drewno. Jej barwę można porównać do koloru piasku.

Dekor Colobra skłania do pozytywnego myślenia. Jest pełen życia, lekki i bardzo naturalny. Świetnie sprawdzi się we wnętrzach o subtelnej, pastelowej kolorystyce.

Clark – niezależny

Design w stylu lat 60. XX wieku coraz częściej pojawia się w naszych wnętrzach. Miłośnikom tamtego okresu powinien spodobać się charakterystyczny dekor Clark. Odzwierciedla on rysunek klonu, jednak w nieco innym wydaniu. Jest bardziej dziki i niezależny – nie podlega łatwo kategoryzacji, zatem stanowi świetnią propozycję dla  lubiących wyrazisty styl osób.

Cadiz – charakterystyczny

Natychmiast rozpoznawalny jako drewno tekowe. Ostry i bezkompromisowy. Charakterystyczne drewno, które doskonale oznajdzie się w zdecydowanych, odważnych stylach. Może przypaść do gustu miłośnikom „used look” i stylu industrialnego. Jego charakterystyczny element to odwzorowania śladów mechanicznej obróbki drewna.

Vinterbergh – analogowo-cyfrowy

Rzemiosło wspomagane najnowocześniejszym oprogramowaniem. Efekt? Dekor Vinterberg to odwzorowanie naturalnego rysunku sosny, które swój końcowy szlif uzyskało dzięki pracy grafika.

Bezkonkurencyjność tego dekoru tkwi w jego unikalności. Jest młody i świeży – to nowy styl życia.

„Six Pack 2015” to sześć drewnianych dekorów, które powstały w wyniku połączenia pasji, ciekawych pomysłów wizualnych, rzemiosła, zamiłowania do naturalnego drewna oraz obserwacji trendów. To nie tylko próba prognozowania aktualnych trendów, ale także odbicie świata w którym żyjemy. Po raz pierwszy zaprezentowany na żywo został w maju, podczas Design Post Cologne.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Wanda Modzelewska

Profundo PR

tel. 503 002 335

w.modzelewska@profundo.pl

 

profundo@profundo.pl





Słowa kluczowe:interprint, six pack 2015

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS