24 października ruszyła kampania internetowa o nazwie „Nowy Daily - obudzi w Tobie bohatera” promująca najnowszy model samochodu IVECO Daily, wiodącej marki w branży transportu profesjonalego.
Firma Iveco w kampanii wykorzystuje postać Supermana aby podkreślić wyjątkowe parametry tego pojazdu. Tak jak słynący na całym świecie z niezwykłych cech i umiejętności Superman, Nowy Daily charakteryzuje się parametrami, których nie posiada żaden inny pojazd. Jest to superprodukt, który w każdym użytkowniku obudzi superbohatera. Nowy Daily to samochód supermocny, superwytrzymały i superwszechstronny.
Stanowi kolejną odpowiedź firmy Iveco na potrzeby kierowców i firm przewozowych, poszukujących innowacji technicznych. Zapewnia zrównoważoną mobilność, bez kompromisu pod względem osiągów, niezawodności i wytrzymałości. Nowy Daily potwierdza czołową pozycję tej marki w swoim segmencie, ze względu na bezkonkurencyjne parametry. Najnowsza wersja Daily to połączenie takich cech jak wytrzymałość, niezawodność, wydajność i wszechstronność. Żaden produkt konkurencyjny dostępny na rynku, nie dorównuje posiadanymi parametrami najnowszej propozycji firmy Iveco.
Nowy Daily oferowany jest z nowymi, wysokowydajnymi silnikami, o jeszcze większej niż do tej pory mocy, udoskonalonymi zarówno pod względem ekonomiki jak i ekologii. Pojazd jest dostępny z silnikiem 4-cylindrowym o mocy ponad 200 KM i momencie obrotowym 470 Nm. To jedyny samochód na rynku z dopuszczalną masą całkowitą do 7 ton, który jest w stanie przewozić ładunek ważący nawet do 4,7 tony. Iveco Daily można zamówić w ponad 7 000 konfiguracji. Dodatkowym atutem pojazdu jest ograniczenie o 10% zużycia paliwa, w przypadku najbardziej ekonomicznej wersji silnikowej z systemem START&STOP, stąd Iveco Nowy Daily zyskał także miano pojazdu superekologicznego.
Kampania internetowa „Nowy Daily- obudzi w Tobie superbohatera” potrwa do końca roku. Kampanię reklamową w Internecie przygotowała agencja interaktywna Wywar Interactive.
Dowiedz się więcej o Nowym IVECO Daily na: