Aby uzyskać dostęp do materiałów dodatkowych wystarczy znaleźć symbol telefonu w katalogu i zeskanować stronę. Symbole znajdują się na wybranych stronach w prawym górnym rogu. Materiały dodatkowe można otworzyć również bezpośrednio w aplikacji poprzez kliknięcie symbolu wskazującego, że są one dostępne.
W ramach interaktywnych materiałów dodatkowych użytkownicy mają wiele ciekawych możliwości. Dla przykładu mogą zaglądać do wnętrza mebli, zwłaszcza szafek czy regałów, oglądać różne produkty w dużym powiększeniu czy uzyskać dostęp do dodatkowych inspirujących zdjęć. Cześć obrazów można oglądać w 3D, niektóre z nich mają nawet formę animacji pokazujących zastosowanie wybranych mebli. Użytkownicy aplikacji katalogowej mogą zobaczyć te same wnętrza urządzone przy użyciu różnego rodzaju tekstyliów i dla kontrastu całkowicie ich pozbawione. Mogą też zobaczyć swoje ulubione meble w różnych odsłonach. Nie brakuje również ciekawych filmów przedstawiających wybrane produkty, historie projektantów oraz wyjątkowe inspiracje i porady, jak łatwo i niedrogo zmienić wystrój domu, aby czuć się w nim lepiej na co dzień. Interaktywne dodatki dostępne są również na stronie IKEA.pl.
„Bardzo się cieszymy, że w tym roku Katalog IKEA zyskał nowe oblicze dzięki specjalnej aplikacji, która umożliwi nam dotarcie do jeszcze szerszej grupy odbiorców. Użytkownicy będą mieli szybki i łatwy dostęp nie tylko do samego katalogu, ale również do niezwykle ciekawych materiałów dodatkowych, dzięki którym uzyskają jeszcze więcej inspiracji i porad, jak w prosty sposób zmienić wystrój wnętrza, bez konieczności ponoszenia przy tym wysokich nakładów. W tym roku polecamy im szczególnie tekstylia, które czynią nasze życie bardziej przytulnym, wygodnym, kolorowym i wesołym. Dzięki nim możemy też podkreślić nasz indywidualny charakter. Zachęcamy więc do zabawy tekstyliami i naszą nową katalogową aplikacją” – powiedziała Petra Färe, IKEA Deputy Retail Manager.
_______________________________________
Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).
IKEA jest liderem, innowatorem oraz doradcą w zakresie wyposażenia wnętrz, którego celem jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. IKEA jest godną zaufania, stabilną finansowo i stale rozwijającą się firmą. IKEA w Polsce posiada obecnie osiem sklepów, które w roku finansowym 2011 odwiedziło ponad 18 milionów osób. Ponadto, poprzez Inter IKEA Centre Group Polska, firma zbudowała i zarządza siedmioma parkami oraz centrami handlowymi. W Jarostach koło Piotrkowa Trybunalskiego zlokalizowane jest Regionalne Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje sklepy IKEA w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech. Biuro Zakupów współpracuje z producentami mebli i artykułów wyposażenia wnętrz w regionie Europy Centralnej, dostarczając meble i artykuły wyposażenia wnętrz do sieci IKEA na całym świecie.
Dodatkowych informacji udziela:
Karolina Horoszczak
PR Manager, rzecznik prasowy – grupa IKEA w Polsce
Tel.: +48 22 720 46 46
E-mail: karolina.horoszczak@ikea.com
________________________________________
Dodatkowe informacje
O Katalogu IKEA 2013 – fakty i liczby
• W Polsce Katalog IKEA wychodzi już 17. rok z rzędu
• Tegoroczne wydanie ma 324 strony, nieco zmieniony format oraz nową, bardziej przejrzystą strukturę
• Katalog IKEA 2013 został wydrukowany w nakładzie 5,26 miliona egzemplarzy w polskiej wersji językowej, a na całym świecie w liczbie 212 milionów egzemplarzy
• Katalog IKEA 2013 będzie dystrybuowany w 43 krajach w 62 wersjach językowych
• Dystrybucja w Polsce obejmuje siedem miast, w których działają sklepy IKEA, tj. Katowice, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Warszawę oraz Wrocław