Ruszyły innowacyjne szkolenia Red Carpet, jakie w ramach programu Castrol Professional firma dedykuje autoryzowanym punktom dealerskim i serwisowym.
Nowej generacji indywidualne szkolenia dołączyły do wcześniej oferowanych szkoleń w ramach oferty Castrol Professional - szkoleń technicznych z zakresu środków smarnych oraz szkolenia online z zakresu środków smarnych i technik sprzedaży.
To elastyczny i innowacyjny pakiet szkoleniowy, którego charakterystyczną cechą jest dostosowanie się do konkretnej grupy jego odbiorców. W Red Carpet nie ma dwóch takich samych szkoleń, za każdym razem ich realizacja jest oparta na indywidualnych potrzebach uczestników. Co ważne, szkolenia te odbywają się na miejscu w stacji dealerskiej.
Program Red Carpet został zaprojektowany tak, by wyzwalać u pracowników mających kontakt z klientem to, co najlepsze. Rozwija umiejętności komunikacyjne niezbędne profesjonalistom wyspecjalizowanym w obsłudze klienta oraz umiejętności sprzedażowe, które przekładają się na wyższe zyski. Dwudniowe, składające się z sześciu 120-minutowych modułów szkolenie podzielone zostało na dwie części: budowanie relacji z klientem oraz profesjonalne doradztwo. Przeznaczone są dla wszystkich pracowników stacji dealerskiej mających bezpośredni kontakt z klientami. Głównym celem szkolenia jest zwiększenie zysków stacji dealerskiej z zakresu sprzedaży części zamiennych i roboczogodzin oraz wzrostu satysfakcji klienta
Dbając o jak najwyższy poziom oferowanych szkoleń, Castrol zwrócił się do profesjonalistów. Szkolenie Red Carpet zostało opracowane przez tą samą firmę, która przygotowuje szkolenia dla obsługi pokładowej linii lotniczych Singapore Airlines.