Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa kobieca moda w Blue City

Na poziomie „0”, tuż za sklepem Marks&Spencer tworzy się powoli mały kącik dla kobiet z modą z różnych krajów. Fashion Island przoduje we włoskich, japońskich i koreańskich projektantach, Katrin prezentuje modę prosto w francuskich ulic, a Primo Piano łączy włoski szyk z rodzimą fantazją.

Fashion Island to najnowsze, wprowadzone na rynek na początku października, autorskie projekty takich marek jak Rinascimento, Angela Davis czy Stella Reach. W ofercie butiku są także ręcznie produkowane, modelujące sylwetkę jeansy. Uzupełnieniem kolekcji są buty i torby renomowanych włoskich marek, w tym propozycje marki Hegos. Butik proponuje paniom kreacje zarówno na co dzień, jak i na wielkie wyjścia.

W ofercie salonu Katrin znajdują się kolekcje takich firm francuskich jak: Etinacelle, Yuka, Etoile du Monde, Philippe Carat, Patouchka. Na kolekcje składają się: linia codzienna, do pracy i wieczorowa oraz nakrycia wierzchnie. Primo Piano – trzeci butik w pobliżu proponuje najnowsze, limitowane kolekcje dobierane przez włoskiego stylistę, a także kolekcje tworzone przez młodych polskich projektantów. Klientki ubiorą się tu na ważne wyjścia, do pracy oraz na niezobowiązujący rodzinny obiad.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS