Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa kampania Castrol EDGE z Jerzym Dudkiem

150x110

20 lutego rozpoczęła się emisja nowych  spotów sponsorskich promujących Castrol EDGE. Kampanię, której głównym bohaterem jest Jerzy Dudek, przygotowała Gruppa 66 Ogilvy na zlecenie Castrol, oficjalnego sponsora UEFA Euro 2012™.

8 sekundowe bilbordy pojawią się na antenie Telewizji Polskiej, przy programie „Droga do Euro”, którego Castrol jest sponsorem. Udział w kampanii bramkarza Jerzego Dudka nie jest przypadkowy.

„Jerzy Dudek, jako ekspert już od ponad roku jest twarzą naszego programu sponsorskiego i promuje narzędzia do analizy gry piłkarzy, które dostarczamy” – komentuje Sławek Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Środkową. „Jesteśmy pod wrażeniem jego mocnej osobowości i siły charakteru. W nowej reklamie postanowiliśmy pokazać, jak skutecznie działa dzięki swojej wytrzymałości psychicznej. Połączyliśmy to z przesłaniem naszego produktu premium Castrol EDGE: 40 procent bardziej wytrzymały niż wiodące oleje konkurencji” – dodaje.

Na całość kampanii składają się cztery osobne spoty. W każdym z nich można zobaczyć, jak zawodnik radzi sobie w sytuacji meczowej podczas obrony i konfrontacji, wykorzystując ciało i zmysły. Do produkcji zdjęć wykorzystano nowoczesną kamerę Phantom Gold, dzięki której można było nakręcić bliskie ujęcia i zaprezentować studium postaci.

„Z łatwością wczułem się w swoją rolę” – mówi Jerzy Dudek. „Spot pokazuje emocje, które towarzyszyły mi wiele razy w ekstremalnych sytuacjach na boisku, na przykład podczas finału Ligi Mistrzów w 2005 roku, kiedy musiałem dać z siebie nadzwyczaj dużo” – wspomina zdobywca Pucharu Europy z FC Liverpool, 59-krotny reprezentant Polski, Jerzy Dudek.

W produkcję spotu było zaangażowanych ponad 50 osób, wykorzystano kilka ton sprzętu. Co ciekawe, w celu uzyskania doskonałego efektu oświetlenia, na planie zdjęciowym użyto największych dostępnych w Europie Środkowej lamp Soft Sun o mocy 100 KW każda. Łącznie nakręcono 12 godzin materiału. Za kreację i produkcję reklamy była odpowiedzialna Gruppa 66 Ogilvy. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały agencja Havas Sports & Entertainment oraz dom mediowy Mindshare.

Kampania będzie wspierana od marca przez reklamę prasową, a od czerwca także przez akcję outdoorową. Równolegle będzie trwać promocja konsumencka, w której do wygrania będą bilety na mecze UEFA Euro 2012™.

Castrol EDGE z Fluid Strength Technology™ to przełom w branży olejowej. Niezależne testy wykazały, że dzięki technologii FST™  Castrol EDGE jest o 40 procent bardziej wytrzymały i skutecznie redukuje kontakt metal-metal, co oznacza mniejsze zużycie silnika.

Więcej o programie Castrol można przeczytać na www.castrolfan.pl.

Obejrzyj spot reklamowy "Obrona" http://www.youtube.com/watch?v=QuTI1IpajTI

Obejrzyj spot reklamowy "Zmysły" http://www.youtube.com/watch?v=vkmH3l1Nr3E

Zdjęcie: Jerzy Dudek na planie, przedruk bezpłatnie z podpisem: Fot.: Maciej Gondko, Archiwum Castrol





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS