W odpowiedzi na intensywny wzrost rynku gamingowego firma TBM Sp. z o.o., polski producent przekąsek, wprowadza nową submarkę Non Stop Gaming stworzoną z myślą o graczach komputerowych i konsolowych. Chrupki w unikalnym kształcie przycisków gamepada są obecne na rynku od ubiegłego roku. Kampanię wspiera czołowy polski YouTuber ReZigiusz.
Rynek gamingowy od wielu lat dynamicznie rośnie. Według prognoz w 2019 roku wartość rynku gier wideo na świecie osiągnie ponad 118 mld dolarów. Polska nie odstaje od trendów. Z roku na rok obserwuje się coraz większe zainteresowanie grami komputerowymi. Z Polish Gamers Research wynika, że aż 69% ankietowanych polskich internautów to gracze. Największy ich odsetek występuje w grupie wiekowej 15–34 (aż 64%). Grają na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, w sieciach społecznościowych i na konsolach[1]. W odpowiedzi na te trendy TBM Sp. z o.o., polska firma specjalizująca się w produkcji przekąsek, wprowadziła produkt przygotowany z myślą o fanach gier komputerowych.
Chrupki w kształcie przycisków gamepada
Przekąski są idealnym towarzyszem gamingowej rywalizacji. Dlatego chrupki kukurydziane Non Stop Gaming mają unikalny kształt przycisków pada, a paczka i branding osadzone są w klimacie gamingowym. Chrupki mają smaki papryki i fromage. Produkty w paczkach o gramaturze 70 g można znaleźć w sklepach Intermarche, Auchan, Kaufland i Makro oraz w wybranych sklepach sieci Auchan.
Intensywne działania reklamowe
W 2017 roku do kampanii inaugurującej nową markę, TBM zaangażował czołowego vlogera kojarzonego z grami komputerowymi – ReZiego. Youtuber, który gromadzi na swoim kanale miliony fanów, specjalnie dla Non Stop Gaming przygotował wyjątkowy prank. W 2018 roku ReZi będzie kontynuował współpracę z marką.
Marka Non Stop Gaming była także partnerem PGA Poznań Arena – największych i najważniejszych targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej w Polsce. Dodatkowo prowadzona była także promocja w sklepach oraz kampania reklamowa w prasie i w Internecie, w tym m.in. kampania bannerowa w czołowych serwisach dla graczy oraz intensywna aktywność w social mediach. W 2018 roku planowane jest wzmocnienie działań digital oraz kontynuacja współpracy z vlogerem.
[1] Badanie „Polish Gamers Research 2016” zostało przeprowadzone przez agencję IQS na grupie ponad 1200 internautów w wieku 15–55 lat metodą RTS na podstawie Omnibusa IQS96.