Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy w zakresie przygotowania i wdrożenia nowej strony firmowej spółki. Zaplanowaliśmy także przeprowadzenie kompleksowych zmian w obszarze identyfikacji wizualnej firmy, oraz długofalową kampanię marketingową i public relations, którą będziemy realizowali wspólnie z Niblo. – mówi Tomasz Krause, prezes Graphcom Sp. z o.o.
Powyższe działania mają na celu zapewnienie obecnym i przyszłym klientom Graphcom dostępu do znacznie wyższej, niż dotąd, jakości informacji o ofercie przedsiębiorstwa. Spółka stawia na pokazywanie klientom korzyści wynikających z wdrożenia systemów ERP. Przeprowadza audyty korzyści, służące wykazaniu tych obszarów, w których można osiągnąć policzalne korzyści finansowe i odzyskać czas pracowników. Specjalizuje się w szczególnie w przedsiębiorstwach z branż: meblowej, materiałów budowlanych i wykończeniowych, finansowo – księgowej oraz elektronicznej i elektrotechnicznej.
Firma pracuje nad osiągnięciem pozycji lidera segmencie ERP w Wielkopolsce, a zaplanowane działania z pewnością przyspieszą osiągnięcie tego celu. Nowa strona internetowa, odświeżenie marki, jak również strategia PR i marketingowa są kluczowe do osiągnięcia zamierzonych efektów. Nowa prezentacja oferty Graphcom i audyt korzyści to krok w stronę precyzyjnego rozpoznania potrzeb klientów i ich późniejszych sukcesów.
Graphcom Sp. z o.o. to spółka specjalizująca się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP. Partnerem technologicznym firmy jest Comarch SA. Unikalny sposób analizy potrzeb klienta, właściwie dobrana oferta produktowa, skuteczne wdrożenia oraz mierzalne rezultaty to podstawowe wyróżniki przedsiębiorstwa. Więcej informacji o Graphcom Sp. z o.o. znajduje się na www.graphcom.pl