21 marca 2013 roku to niewątpliwie dzień znaczący jeśli chodzi o polski przemysł telewizyjny. W 18. rocznicę powstania CANAL+ w Polsce swój debiut ogłosiła nowa platforma cyfrowa, będąca fuzją dwóch liderów w tej branży – CYFRY+ i telewizji n, nosząca nazwę nc+. Świeża platforma rozpoczyna swoją ofertę, proponując 50 kanałów o najwyższej jakości obrazu, nadawanych w systemie dźwięku Dolby Digital w różnych wersjach językowych. Badania polskiego rynku już od dłuższego czasu pokazują, iż dużą rolę przy wyborze odbiornika odgrywają parametry obrazu. nc+, stawiając na szeroką gamę programów w High Definition (ich liczba rośnie z każdym wyższym pakietem), definiuje nowy rodzaj rozrywki, zachęcając do przekroczenia progu świata doznań wizualnych.
Prezes platformy – Julien Verley na konferencji prasowej w Hilton Warsaw Hotel zapowiadał koniec kompromisów jeśli chodzi o dotychczasowy wybór kanałów na rynku telewizji płatnych. W pakiecie nc+ znajdują się zarówno kanały lifestyle, publicystyczne, typowo filmowe, informacyjne jak i popularne programy, transmitujące najbardziej istotne rozgrywki sportowe. Funkcjonalnymi i kuszącymi dodatkami do szerokiej oferty nc+ może być: Multiroom (możliwość korzystania z różnych kanałów w obrębie nawet sześciu telewizorów), nc+GO (telewizja na ekranie tabletu i smartphone'ów), WiMP (oferta ponad 20 milionów utworów muzycznych czy radia) oraz Dekoder PVR z dostępem do biblioteki programów VOD+ i newVOD+, dzięki któremu klient ma możliwość wypożyczenia, nagrywania, zatrzymywania i cofania dowolnych programów czy filmów.
Głównym założeniem nowej telewizji jest dopasowanie swoich propozycji do potrzeb klienta. To prawdziwa gratka szczególnie dla fanów sportów, a przede wszystkim piłki nożnej, gdyż żadna dotychczas obecna na rynku platforma nie posiadała tak szerokiej oferty sportowej. "Mamy wszystko, co najlepsze: w sporcie od rodzimej Ekstraklasy, przez ligę hiszpańską, angielską, włoską, francuską, aż po Ligę Mistrzów UEFA. Kino alternatywne i produkcje największych wytwórni filmowych. A do tego żużel, NBA, tenis w możliwie najlepszym wydaniu, wszystkie najlepsze kanały tematyczne, w tym siedem produkowanych przez nc+. Wszystko w parze z technologią, która sprawia, że miejsce i czas w którym mamy zobaczyć wszystko co kochamy kompletnie przestają się liczyć.” – dodaje Christian Anting, Członek Zarządu nc+
Magda Leszczyńska / newss.pl