Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Największy festiwal zasługuje na Największego Woodstockowicza

Blisko 20 metrów wysokości. Tyle będzie mierzył Największy Woodstockowicz Carlsberga, który powstanie podczas 19. edycji festiwalu Przystanek Woodstock. Niecodzienna konstrukcja będzie składała się z prawie 5 tysięcy skrzynek, których ułożeniem zajmie się ekipa alpinistyczna. Jednak to uczestnicy festiwalu będą mieli największy wpływ na postęp i tempo prac.

Przystanek Woodstock to największy festiwal muzyczny w Europie. Każdego roku, wydarzenia przyciąga do Kostrzyna nad Odrą setki tysięcy fanów muzyki z Polski oraz zza naszej zachodniej granicy. Marka Carlsberg już po raz trzeci będzie głównym sponsorem tego wydarzenia.

„Największy Festiwal zasługuje na spektakularną aktywację. Dlatego w tym roku wspólnie z uczestnikami imprezy zbudujemy olbrzymią konstrukcję, która będzie spoglądać na cały teren festiwalu. Mamy nadzieję, że atrakcja ta spotka się z dużym zainteresowaniem Woodstockowiczów, którzy znani są ze swojej spontaniczności i chęci angażowania się w niecodzienne inicjatywy. Dla najbardziej aktywnych uczestników, przewidzieliśmy nagrody” – mówi Maciej Pichlak, Marketing Manager w Carlsberg Polska. W tym roku, marka przygotowała dla uczestników niecodzienne zadania, które spaja wspólny cel – dobra zabawa i konstrukcja postaci Największego Woodstockowicza Carlsberga.

Baw się i buduj.

Jak można pomóc zbudować Największego Woodstockowicza? Po terenie festiwalu krążyć będzie Ekipa Carlsberga zachęcająca publiczność do wykonywania prostych zadań. Im większe zaangażowanie uczestników festiwalu, tym więcej skrzynek przekazanych na cele budowy Największego Woodstockowicza Carlsberga. Zwycięzcy każdej z akcji otrzymają nagrody i voucher na skrzynkę-cegiełkę, którą mogą podpisać i którą Carlsberg dołoży w ich imieniu do konstrukcji Największego Woodstockowicza Carlsberga. W ten sposób, dzień po dniu, uczestnicy Przystanku Woodstock mają możliwość udziału w zabawach, wygrywania nagród i wsparcia budowy.

Daj śmieciom kosza

Carlsberg zachęca do połączenia festiwalowego życia z ekologią. Bowiem drugim sposobem na wsparcie budowy Największego Woodstockowicza Carlsberga jest udział w akcji „Daj śmieciom kosza”, czyli zebranie pustych puszek lub kubeczków po piwie. Każde 100 opakowań przekazane do EKOstrefy Carlsberga to kolejna skrzynka dołożona do konstrukcji.

„Daj śmieciom kosza” to istotny element działań, mających na celu podnoszenie świadomości ekologicznej,  zapoczątkowanych przez Carlsberg Polska podczas poprzednich edycji festiwalu. W ten sposób zachęcamy i apelujemy, by nie zostawiać śmieci po sobie, szczególnie na terenach zielonych, rekreacyjnych. W 2012r. woodstockowicze wysprzątali ponad 6 ton opakowań - mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

Dedykowana puszka Carlsberg na Przystanek Woodstock

Sprzedaż piwa na Przystanku Woodstock odbywa się pod ścisłą kontrolą, którą wspiera Fundacja Zielona Przystań. Oznacza to, żekażdy kupujący musi okazać dokument tożsamości poświadczający, że ukończył 18 lat. Sprzedawcy obsługujący stanowiska z piwem zostaną przeszkoleni w zakresie odpowiedzialnej sprzedaży. Ponadto, pracownicy-wolontariusze będą propagować odpowiedzialną, rozważną konsumpcję alkoholu, rozdając przy tej okazji silikonowe opaski fluorescencyjne z napisem „Drink Responsibly”.

Na Przystanku Woodstock pojawi się specjalnie zaprojektowana, dedykowana puszka Carlsberg, której grafika łączy elementy charakterystyczne dla marki z symbolami festiwalu. Podczas tej kultowej imprezy, Carlsberg dostępny będzie w dwóch strefach sprzedażowych w specjalnych cenach:

  • Puszka 0,5L – 4 PLN
  • Piwo lane 0,4L - 3 PLN
  • Nosidełko (5 sztuk x 0,4L)– 15 PLN
  • Puszka Somersby 0,5L – 6 PLN

 

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałemw rynku na poziomie 18,5% (dane za 2012 rok), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Somersby, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Carlsberg Polska posiada trzy browary w Polsce: w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS