Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Na co zwrócić uwagę w marketingu nieruchomości?

150x110

Marketing nieruchomości w Polsce mimo wciąż trudnych warunków na nowo nabiera kolorytu. Jednak komunikacja zmieniła się na przestrzeni lat – rynek nieruchomości musiał dostrzec zmianę w potrzebach młodych rodzin, głównego filaru swojej grupy docelowej i to do nich na nowo dostosować swoją komunikację. Na co inwestorzy powinni zwracać uwagę podczas promocji nieruchomości?

Jeszcze jakiś czas temu marketing nieruchomości był mocno spolaryzowany. Komunikacja skierowana była albo do aktywnych singli, którzy swoje potrzeby w pełni realizować mogli tylko w centrum miasta, w wysokich, nowoczesnych apartamentowcach, albo do rodzin wielodzietnych, które marzyły – według deweloperów – o bliskim sąsiedztwie natury i jak największym oddaleniu się od centrum miasta. Obecnie ta optyka nieco się zmienia – marketingowcy coraz częściej dostrzegają rolę aktywnych rodzin, które co prawda marzą o mieszkaniu w spokojnej okolicy, ale równie ważna jest dla nich bliskość do centrum wydarzeń, ponieważ ci, którzy marzą o prawdziwie podmiejskim życiu wolą raczej zamieszkać w domu jednorodzinnym. 

Stąd zmiana komunikacji firm deweloperskich. Niegdyś jodły, dęby, sosny, lasy i sady pojawiały się w nazwach inwestycji jako główny (i często jedyny) dowód na bliskość natury. Obecnie jednak firmy stawiają na komunikację miejsca, podkreślając nie tylko piękne otoczenie nieruchomości, ale także lokalizację dostosowaną idealnie do młodych, aktywnych rodzin. Przykładem może być tutaj zmiana nazwy krakowskiej inwestycji „Azory Park” na „Dom przy Jaremy”. Nie tylko sugeruje to wyjątkowy, ciepły i rodzinny charakter miejsca, ale także dobrą, atrakcyjną i wygodnie skomunikowaną z centrum miasta lokalizację.

- Atrakcyjna lokalizacja to taka, która zapewnia ciszę i dostęp do terenów zielonych, ale jednocześnie, bogatą infrastrukturę i doskonałą komunikację z centrum i innymi dzielnicami miasta. – mówi Marian Bruliński, przedstawiciel agencji Supremum REM odpowiedzialnej za wizerunek inwestycji „Dom przy Jaremy”- O codziennej wygodzie życia mieszkańców decyduje także dostęp do sklepów, usług. Nie mniej ważne będą place zabaw, przedszkola i szkoły mieszczące się w okolicy. – dodaje.

Marketing nieruchomości rządzi się dokładnie takimi samymi prawami, jak marketing każdego innego produktu lub usługi. Inwestorzy muszą w komunikacji działać na emocje swoich klientów, opowiadać im historię ich życia, która dopiero na nich czeka - za drzwiami Domu, który dla nich zbudowali. Muszą zaoferować im dokładnie to, co ich przekona i czego w rzeczywistości potrzebują. Marzenia o przeprowadzce na wieś dla nowoczesnej, aktywnej rodziny są na razie tylko marzeniami, które nie do końca jeszcze chcieliby zrealizować. Wygoda, dobrze skomunikowane z centrum miasta miejsce, idealnie dopasowane do aktualnych potrzeb – to jest to, czego obecnie potrzebują młode rodziny. Deweloperzy, którzy są w stanie wyjść naprzeciw tym potrzebom – także w komunikacji – mogą mieć pewność, że ich wysiłek nie pójdzie na marne.

GRUPA 365 NET to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
 
NR1WINTERNECIE.pl to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.

Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl 

http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net 

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS