Mythbusters: The Game - Crazy Experiments Simulator to gra pozwalająca zostać tytułowym Pogromcą Mitów, oraz, tak jak w legendarnym show, testować mity i tworzyć odcinki programu. W ramach rozgrywki gracz odwiedzi znane miejsca z serialu - warsztaty Mythbustersów oraz pole testowe. W dalszej kolejności należy zebrać przedmioty potrzebne do przygotowania testy, po czym go realizuje i potwierdza lub obala poszczególne mity. Gracz ze swoich wyników będzie składał odcinek, a jego atrakcyjność zadecyduje o oglądalności i przyznaniu środków na testowanie kolejnego mitu. Gra jest realizowana na podstawie licencji kanału Discovery Channel.
- Pogromcy Mitów to marka rozpoznawalna na całym świecie. Serial produkowany i emitowany na Discovery Channel do teraz posiada rzeszę wiernych widzów. Jesteśmy przekonani, że gra na podstawie tak bardzo rozpoznawalnego IP odniesie sukces sprzedażowy. Premiera odbędzie się jeszcze w tym roku. Celem kampanii na platformie Kickstarter jest zebranie środków na stworzenie dodatkowej zawartości do gry, a zarazem wykorzystanie serwisu jako kanału komunikacyjnego do promocji tytułu. Start kampanii już 26 sierpnia – komentuje Mateusz Wcześniak, CEO Movie Games.
Kickstarter to wiodąca amerykańska platforma crowdfundingu donacyjnego. Serwis istnieje od 2009 roku, a za jego pośrednictwem finansowanie pozyskało ponad 200 tys. projektów, które zgromadziły łącznie 6 mld dolarów na rozwój od ponad 20 milionów donatorów.
- Do tej pory mieliśmy okazję zrealizować 5 kampanii crowfundingowych za pośrednictwem tego serwisu i każda zakończyła się sukcesem. Pozyskaliśmy pełną pulę środków oraz istotnie zwiększyliśmy dotarcie z tytułem wśród graczy odwiedzających serwis. Podobnie zamierzamy uczynić w przypadku Pogromców Mitów – dodaje Mateusz Wcześniak.
Dotychczas finansowanie za pomocą serwisu Kickstarter pozyskiwały następujące gry Movie Games: Lust From Beyond, Dywizjon 303, The Beast Inside, Lust For Darkness oraz Soulblight. Produkcje pozyskały kolejno po 277 tys. zł, 74 tys. zł, 257 tys. zł, 163 tys. zł oraz 49 tys. zł. Łącznie zgromadzono prawie 820 tys. zł, a każda z kampanii przekroczyła pierwotną kwotę.
O spółce:
Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.