Unikatowy program rabatowy mBanku - mOkazje rusza z nową, niestandardową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty w konwencji musicalu, które przez najbliższe dwa miesiące będzie można zobaczyć w internecie. Rekordziści programu zyskali dzięki niemu nawet 8,5 tys. zł.
- W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub BLIKiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach, w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty - mówi Rafał Borkowski, zastępca dyrektora Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.
Cyfra trzy, symbolizująca trzy kroki mOkazji, jest w tej kampanii kluczowa. Bank przygotował trzy filmy, w których każdy z bohaterów śpiewająco mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji”. W spotach pojawia się też trójka dzieci (film „Ojciec”), trzy walizki (film „Podróżniczka”) i trzy przyrządy do ćwiczeń (film „Siłacz”). Każda historia to też inna konwencja muzyczna i wiele humorystycznych nawiązań do motywów znanych ze świata popkultury.
Z platformy rabatowej mOkazje i jej odpowiednika w Orange Finanse - Strefy Korzyści, korzysta już ponad 1,6 mln klientów. Na jednym rabacie klient zyskuje średnio 11 zł, a rekordziści czyli najbardziej aktywni użytkownicy programu, otrzymali już nawet 8,5 tys. zł zwrotu. Dotychczasowi partnerzy mOkazji to takie marki jak Booking.com, Coccodrillo, Gino Rossi, merlin.pl, Orange, PizzaPortal czy Statoil.
W najnowszej kampanii bank postawił na internet. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM). Spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej wyprodukowała firma Tango Production.
dostarczył infoWire.pl