Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Mocne półrocze Liberty Direct

150x110
87,7 mln zł składki przypisanej brutto i 42-proc. wzrost (o 25,9 mln zł) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku - to wyniki Liberty Direct po II kwartale br. Dynamiczny wzrost ubezpieczyciel zawdzięcza rozszerzeniu kanałów sprzedaży opartych o platformę direct oraz rozwijaniu współpracy z multiagencjami. Na koniec czerwca Liberty Direct ubezpieczało blisko 240 tys. pojazdów.

„Wyniki, jakie udało nam się osiągnąć w ciągu pierwszych dwóch kwartałów są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Wysoki wzrost składki to przede wszystkim zasługa strategii zakładającej dywersyfikację kanałów sprzedaży. Przewagę konkurencyjną utrzymujemy również dzięki zachowaniu wysokiej jakości obsługi Klientów we wszystkich obszarach operacyjnych -od sprzedaży po likwidację szkód.W tym celu wykorzystujemy kompleksowy program monitorowania i podnoszenia satysfakcji Klientów Net Promoter Score”-podsumowuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

„Rozbudowa sieci multiagencji była dla nas priorytetem w II kwartale. Dzięki inwestycji w ten kanał sprzedaży, pozyskaliśmy do współpracy kilkuset partnerów biznesowych. Równocześnie aktywnie prowadzimy działania marketingowe w internecie oraz telewizji. Inwestujemy także w social media -uruchomiliśmy m.in. na Facebooku aplikację ułatwiającą rekomendację naszej firmy w programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” -komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu. „Ciągle rozwijamy także nasze produkty tak, by oferować klientom usługi odpowiadające ich potrzebom. Na początku września wprowadziliśmy dwie nowe opcje Autocasco umożliwiające likwidację szkód w autoryzowanych stacjach obsługi bez amortyzacji części”-dodaje Karski.

Obecnie rynek ubezpieczeń oparty o platformy direct jest wart ponad 800 mln zł, z czego główną grupę -90% -stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC. Pozostałe 10% przypada na NNW, assistance, ubezpieczenia turystyczne oraz mieszkaniowe. Na koniec 2011 roku rynek ubezpieczeń direct może przekroczyć 1 mld zł.

Liberty Direct to dynamicznie rozwijający się ubezpieczyciel oferujący polisy przez telefon, internet oraz multiagencje. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych – OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

www.libertydirect.pl

Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 71 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.

www.libertymutual.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS