Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-02-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Stroniu Śląskim

WARSZAWA, styczeń, 2020 – Milka, oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, kolejny rok z rzędu zachęca Polaków do tego, aby byli Sercem z Naszymi. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii, są wyjątkowe Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają na stoki narciarskie, w tym do Stronia Śląskiego. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 „Pytanie na śniadanie”.

 

Słodkie kibicowanie z fioletową krową

W tym roku Milka po raz kolejny zaprasza miłośników sportów zimowych do wspólnego kibicowania biało-czerwonym. Już w nadchodzący weekend na stoku w Stacji Narciarskiej Czarna Góra w Stroniu Śląskim marka, słynąca z najdelikatniejszej czekolady z mleka alpejskiego, otworzy kolejną w tym sezonie Strefę Kibica. Od godziny 7.00 na gości czekać będzie moc rozgrzewających atrakcji, m.in. gorąca czekolada, pyszne słodkości, strefa VR ze skokami narciarskimi 3D, fotobudka, strefa relaksu, liczne animacje, upominki i konkursy z nagrodami oraz DJ. Ale to nie wszystko! W tym roku moment otwarcia każdej strefy będzie transmitowany w programie TVP2 „Pytanie na Śniadanie”! Odwiedź Zimowe Miasteczka Milka i pokaż, że jesteś Sercem z Naszymi!

 

Kolejne Strefy Milka – gdzie i kiedy?

1. Stronie Śląskie (Stacja Narciarska Czarna Góra) – 08-09 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00, z przerwą na ratrakowanie stoku 16:00-17.00).

2. Duszniki Zdrój (Winterpol Zieleniec) – 15-16 luty 2020 aktywność strefy 07.00-16:00 (godzina otwarcia wyciągów 09.00-21.00).  

 

Kampania „Milka. Sercem z Naszymi”

Strefy Kibica to element kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, która wystartowała wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2019/2020. Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie. Materiały z wizerunkiem polskich skoczków widoczne są w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie Milka w zakładce sponsoring.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS