Startuje telewizyjna odsłona kampanii promującej innowacyjną linię czekolad Milka Bubbly w nietypowej formie bąbelków. Działania promocyjne wokół nowego produktu z portfolio Mondelez Polska S.A. obejmują także media społecznościowe, outdoor oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Celem kampanii kontynuującej kierunek „Śmiało, bądźmy delikatni” jest podkreślenie walorów nowego wariantu i zaangażowanie konsumentów.
Nowość Milki to delikatna czekolada napowietrzana z alpejskiego mleka, dzięki której świat wypełnia się delikatnością i mnóstwem bąbelków. Nowość w portfolio marki - Milka Bubbly jest promowana poprzez zintegrowaną kampanię prowadzoną
we wszystkich kanałach komunikacji, niestandardowe aktywności w mediach społecznościowych, a także silne wsparcie sprzedażowe nowego produktu. Chcemy po raz kolejny pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów i zachęcić, by byli bardziej mili dla siebie na co dzień - mówi Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka w Mondelez Polska.
W nowej kampanii symbol Milki, wyjątkowa krowa, zachęca zabieganych mieszkańców miast do bycia bardziej delikatnymi i przyjaznymi względem siebie. Tym razem pomaga nam w tym mnóstwo bąbelków i nowa czekolada w niespotykanej do tej pory formie. 30-sekundowy spot można obejrzeć od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP oraz stacje niszowe).
Wsparciem promocji wokół nowego produktu jest teaserowa kampania outdoorowa z pytaniem: Czy tabliczka musi być w kostkach? Odpowiedź w postaci billboardów prezentujących nową, bąbelkową Milkę Bubbly pojawi się w całej Polsce w drugiej połowie stycznia.
On-line i kanały tradycyjne
Kampania prowadzona jest również na platformie społecznościowej Facebook. Sympatycy Milki jako pierwsi mieli już okazję obejrzeć spot telewizyjny, zdecydowali także, w których miastach odbędzie się wyjątkowy „bąbelkowy” sampling czekolady Milka Bubbly.
Milka Bubbly. Ekipa Milki odwiedzi Bytom, Rawę Mazowiecką i Ostrów Wielkopolski. Marka zaprasza także do przesyłania zdjęć ze swoich miejscowości, w celu stworzenia niezwykłego kolażu w stylu Milka Bubbly – w formie charakterystycznych dla nowego produktu bąbelków.
Dodatkowo do końca lutego zostały zaplanowane akcje promocyjne w sklepach.
W wybranych placówkach w kanale tradycyjnym przy zakupie produktów Milka za minimum 15 złotych w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.
Natomiast konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” zaplanowane na 1 marca br.
Za kreację i realizację działań na potrzeby promocji odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Polska, IQ Marketing oraz Next. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi RC2.