Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Miesiąc Teatrów zza kulis

150x110

Trwa ogólnopolska kampania Miesiąca Teatrów Groupon


Październik to wyjątkowy miesiąc dla widzów z całej Polski. Groupon – w ramach czwartej, ogólnopolskiej edycji Miesiąca Teatrów – wraz z ośrodkami kultury największych polskich miast, zaprasza na dowolne spektakle w niższej cenie. We współpracy z Radiem ZET Chilli oraz trzema regionalnymi stacjami rozdaliśmy w ramach promocji niemal 500 biletów na dowolne spektakle z naszej oferty. Stale otrzymujemy sygnały, że zainteresowanie inicjatywą Miesiąca Teatrów wśród słuchaczy oraz naszych klientów wciąż rośnie – mówi Łukasz Ostrowski, Dyrektor Zarządzający Groupon w Polsce.

Spacer po zakamarkach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie

Każdego sezonu przedstawieniom teatralnym, operowym lub baletowym towarzyszą nieznane widzom tajemnice teatralnego rzemiosła. Dlatego też, w ramach tegorocznej odsłony Miesiąca Teatrów, Groupon zaprosił na specjalną wycieczkę po zakamarkach Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, pragnąc tym samym zachęcić do poszukiwania unikalnych doświadczeń kulturalnych. Spacerując po niekończących się korytarzach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i poznając zaskakujące przestrzenie tego gmachu, odnieśliśmy nieodparte wrażenie, że zostaliśmy dopuszczeni do tajemnicy, a zaproszeni goście dowiedzieli się, jak wielką pracę każdego dnia wykonują zatrudnieni tam fachowcy – dodaje Łukasz Ostrowski.

Magia dzieje się za kulisami

Jak wykazało badanie przeprowadzone przez Groupon, każdy, kto choć raz był w teatrze i uległ magii sceny, zastanawia się, co dzieje się po drugiej stronie kurtyny. Pomieszczenia teatru, które wzbudzają największą ciekawość wśród widzów to kolejno: charakteryzatornia; budka suflera; garderoba oraz pomieszczenia obsługi technicznej – takiej odpowiedzi udzieliło 56% badanych. Dlatego też, Groupon, podczas Miesiąca Teatrów odkrył rąbka tajemnicy jednej z największych scen Europy.

Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie to całkowicie samowystarczalna świątynia i fabryka sztuki jednocześnie. Niemal dwa hektary powierzchni, 1860 miejsc na widowni, scena o powierzchni 1150 metrów kwadratowych, na której z powodzeniem zmieściłby się dziesięciopiętrowy budynek.

To jedyny teatr w Polsce gdzie wszystkie elementy sztuki produkowane są na miejscu. W wielkich szafach - garderobach przechowywanych jest obecnie niemal 40 tysięcy kostiumów, wszystkie szyte są na miarę oraz do każdego spektaklu indywidualnie. W samym obiekcie pracuje blisko tysiąc osób w rozmaitych pracowniach, takich jak: malarnia, stolarnia, szwalnia czy pracownia rzeźb i rekwizytów.

O kampanii

Patronem medialnym wydarzenia jest Radio ZET Chilli. Patronat lokalny objęli: Radio RAM, Radio Kaszëebë oraz Radio Planeta FM. Więcej ciekawostek zza kulis można usłyszeć w audycjach dedykowanych wydarzeniu. Sukces poprzednich edycji Miesiąca Teatrów, którym patronowali m.in. wybitni aktorzy, tacy jak Tomasz Karolak i Danuta Stenka, pokazał, że warto promować kulturę a dostęp do niej czynić bardziej otwartym. Ogólnopolska kampania Miesiąc Teatrów potrwa do 31 października. Wszystkie spektakle można znaleźć w specjalnej zakładce kampanii na stronie: www.groupon.pl


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS