Firma Microsoft Corp. (Nasdaq “MSFT”) ogłosiła dostępność listopadowej aktualizacji dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online, jak i rozwiązań w modelu on-premise oraz hostowanych przez partnerów.
Aby zwiększyć wydajność firm zajmujących się sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem, aktualizacja oferuje użytkownikom nowe możliwości współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Ponadto użytkownicy zyskują większy komfort pracy ze względu na integrację mechanizmów CRM z Microsoft Office 365. Nowe funkcjonalności są dostępne dla klientów bez ponoszenia dodatkowych kosztów, wzbogacając i usprawniając wykorzystywane dotychczas narzędzia.
– Microsoft dostarcza narzędzi umożliwiających działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, które pomagają klientom i firmom w budowaniu bardziej efektywnych relacji – powiedział Brad Wilson, dyrektor generalny Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. – Dzięki połączeniu opcji wirtualnej współpracy w Microsoft Dynamics CRM ze znanymi narzędziami firmy, takimi jak Office, SharePoint czy Lync, przedsiębiorstwa zyskają możliwość pogłębienia swoich relacji z klientami, dzięki czemu będą mogły jeszcze lepiej zrozumieć ich potrzeby.
Wirtualny „social”
„Social” CRM jest połączeniem technologii społecznościowych i technologii CRM. Obecnie firmy szukają sposobów na wykorzystanie wirtualnej sieci do poprawy wyników przedsiębiorstwa i zwiększenia satysfakcji klienta. Takie podejście do technologii społecznościowych umożliwia użytkownikom korzystanie z systemu CRM w bardzo wydajny sposób z wykorzystaniem narzędzi, które już znają.
Wraz z aktualizacją, Microsoft Dynamics CRM wprowadza nowe możliwości do współpracy w społeczności online, jak:
• Tablica aktywności (ang. „Activity Feeds”). Konfigurowalne powiadomienia w czasie rzeczywistym o ważnych działaniach i wydarzeniach biznesowych poprzez połączony widok postów na mikro-blogach i zachodzące interakcje. • Micro-blogging. Aktualizacja statusów i komunikatów dotyczących wydarzeń firmowych umożliwia pracownikom bieżące śledzenie działań zachodzących w organizacji. • Rozmowy. Możliwość umieszczania pytań, uwag, sugestii oraz aktualizacja statusu pozwalają użytkownikom na szybką i wydajną współpracę, a także wyszukiwanie informacji oraz otrzymywanie ich od innych użytkowników. • Automatyczne aktualizacje działalności. Umieszczanie informacji bezpośrednio na tablicy aktywności opiera się o konfigurowalne reguły wydarzenia. Użytkownicy mogą dodawać informacje, a także śledzić tablice aktywności i wykorzystywać je w różny sposób. • Mobilna tablica aktywności. Nowa mobilna aplikacja Microsoft Dynamics CRM do śledzenia tablicy aktywności za pomocą Windows Phone 7 pozwala użytkownikom na wgląd do prowadzonych działań, podczas gdy przebywają z dala od biura.*
– Firmy rozwijające się ponad granicami geograficznymi i barierami technologicznymi muszą umieć efektywnie wykorzystywać zdobytą wiedzę, aby mogły dostarczać swoim klientom aktualnych informacji, których w danym momencie potrzebują – powiedział Jim Steger, współzałożyciel i dyrektor Sonoma Partners. – Aby efektywnie działać, narzędzia społecznościowe powinny być łatwo dostępne i użyteczne, umożliwiać filtrowanie informacji podczas ich wyszukiwania oraz stanowić integralną część systemu CRM. Rozwiązanie firmy Microsoft spełnia wszystkie wymienione kryteria.
– Aktualizacja usługi Microsoft Dynamics CRM Online i on-premise oferuje prostotę korzystania dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu interfejsowi, jeszcze lepsze zabezpieczenie, począwszy od wdrożenia aplikacji, a skończywszy na działaniu usługi i zarządzaniu nią, gwarancję finansową w postaci umowy dotyczącej poziomu usługi (SLA), prostotę korzystania, a także niezawodność funkcjonowania, co zapewnia czas dostępności wynoszący 99,9% – komentuje Agnieszka Zarzycka, CRM Business Development Manager z polskiego oddziału Microsoft Dynamics.
Więcej informacji na temat Microsoft Dynamics CRM i prezentację funkcjonalności „social” można znaleźć na stronie http://crm.dynamics.com/nov2011.
Office 365 oraz ulepszona chmura
Obecnie Microsoft Dynamics CRM Online i Office 365 zapewniają użytkownikom płynność pracy. Dzięki listopadowej aktualizacji Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics CRM Online upraszcza zarządzanie usługami w chmurze, oferując wspólne administrowanie, fakturowanie i dostarczanie usług platformy wraz z Office 365.**
Ponadto aktualizacja oferuje ulepszone funkcje odzyskiwania danych z możliwością replikacji w celu dalszej ochrony danych oraz wysoki poziom ciągłości działania w przypadku wystąpienia problemów.
Więcej informacji na temat partnerów i klientów związanych z Microsoft Dynamics CRM 2011 dostępnych jest na stronie http://crm.dynamics.com. W celu dołączenia do społeczności Microsoft Dynamics CRM należy wejść na @MSDynamicsCRM, #crm2011.
* Wymagana transmisja danych. Stosowane opłaty operatora. ** Obowiązuje dla klientów rejestrujących się w systemie Microsoft Online Services Platform.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 0 22 594 10 00 fax. 0 22 594 10 02 e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka Microsoft Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 195 A 02-222 Warszawa tel. 22 594 10 00 fax. 22 594 10 02 e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com