Internetowa giełda motoryzacyjna otoMoto.pl uruchomiła nową kategorię ofert – usługi. Użytkownicy serwisu mają teraz dostęp nie tylko do ogłoszeń sprzedaży pojazdów oraz części, ale mogą również wyszukać znajdującą się w okolicy myjnię samochodową, warsztat czy firmę oferującą usługi transportowe.
Największy polski internetowy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych otoMoto.pl poszerza zakres publikowanych ogłoszeń o usługi związane z motoryzacją. Nowa kategoria ofert podzielona została na 10 grup z zakresu usług finansowych, transportowych i warsztatowych. Intuicyjna wyszukiwarka pozwoli użytkownikowi m.in. znaleźć zlokalizowaną w danym mieście myjnię samochodową, firmę montującą instalacje gazowe, firmę leasingową czy rzeczoznawcę samochodowego.
– Utrzymanie pozycji najczęściej odwiedzanej motoryzacyjnej platformy ogłoszeniowej w Polsce wymaga nieustannego rozwoju. Dlatego systematycznie podnosimy atrakcyjność serwisu i zwiększamy zakres dostarczanych informacji – mówi Marcin Świć, dyrektor serwisów motoryzacyjnych Grupy Allegro. – Chcemy kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszego Użytkownika. Uruchomienie nowej kategorii ogłoszeń sprawi, że będziemy w stanie udostępnić mu ogromną bazę ofert sprzedaży nowych i używanych pojazdów, a także pomóc w znalezieniu fachowej pomocy w sprowadzeniu samochodu z zagranicy, wycenie auta, wyborze kredytu schodowego lub wyszukaniu w danej okolicy warsztatu czy myjni samochodowej.
***
Serwis otoMoto.pl to internetowa giełda motoryzacyjna, dająca osobom prywatnym oraz firmom możliwość szybkiego, taniego i sprawnego handlowania nowymi i używanymi pojazdami. Baza ogłoszeń zawiera oferty sprzedaży samochodów osobowych, motocykli, aut dostawczych i ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych.
Jak wynika z raportu Megapanel PBI/Gemius za 2010 rok, otoMoto.pl jest najczęściej odwiedzanym motoryzacyjnym portalem ogłoszeniowym w Polsce. Popularność serwisu dynamicznie rośnie - liczba odsłon otoMoto.pl w zeszłym roku zwiększyła się aż o prawie 120 mln. otoMoto.pl znajduje się również wśród 100 najpopularniejszych polskich stron internetowych według Google. W styczniu 2011 roku serwis awansował w rankingu o cztery pozycje, zajmując 16 miejsce.
Więcej informacji udzielają:
Kinga Dębiec
Ciszewski Public Relations
tel. +48 22 488 42 55