Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-10-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank: odetchnij pełną piersią

To hasło kampanii mBanku, która wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.  

Kampania skierowana jest do aktywnych i nowoczesnych kobiet, które z uwagi na natłok obowiązków zapominają niekiedy o własnym zdrowiu. Tymczasem rak piersi jest najczęstszym nowotworem diagnozowanym u kobiet w Polsce. Niektóre dane mówią o ponad 16 tys. przypadków rocznie. Ponadto, zdecydowana większość pacjentek jest diagnozowana już w zaawansowanym stadium choroby, podczas gdy wczesna diagnoza daje bardzo duże szanse na całkowite wyleczenie. Niestety, w Polsce z bezpłatnej  mammografii korzysta wciąż jedynie ok. 25 proc. kobiet. Dlatego działania przypominające o istnieniu tego zjawiska mają niebagatelne znaczenie.

- Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni – mówi Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku.

Choć komunikacja kampanii odnosi się do raka piersi to zakres ubezpieczenia jest znacznie szerszy. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych.

- Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa - mówi Marta Domańska-Trzaskoma, AXA Direct Polska Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji.

Ubezpieczenie spośród podobnych ofert wyróżnia prosta konstrukcja. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. W najniższym wariancie ubezpieczenie dostępne jest od 9,99 zł miesięcznie, a w najwyższym od 19,99 zł. Natomiast maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, w sytuacji otrzymania diagnozy, to 100 tys. zł. Klient sam decyduje na co przeznaczy te środki.

Aby przystąpić do ubezpieczenia wystarczy wypełnić wniosek w serwisie internetowym banku. Miesięczna opłata wyliczana jest podczas przystępowania do ubezpieczenia i nie zmienia się wraz z wiekiem. Nie trzeba o niej także pamiętać, ponieważ jest automatycznie pobierana z rachunku. Produkt powstał we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA, która jest też współorganizatorem wszystkich działań. 

Więcej informacji na temat kampanii oraz produktu mWaleczni na stronie mBanku w zakładce ubezpieczenia.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS