Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

MasterCard i Liga Mistrzów UEFA: razem na kolejne trzy lata

150x110

Warszawa, 2 lipca 2015 r. – MasterCard ogłosił przedłużenie współpracy z Ligą Mistrzów o kolejne trzy lata – do 2018 roku. Firma wspiera te najbardziej prestiżowe rozgrywki piłkarskie w Europie nieprzerwanie od 1994 roku.

W ramach umowy MasterCard został również sponsorem rozgrywek Superpucharu Europy, Finałów Ligi Mistrzów Kobiet UEFA i Finałów Ligi Juniorów UEFA. Firma będzie także w dalszym ciągu partnerem Oficjalnej Dziecięcej Eskorty Ligi Mistrzów. Dzięki temu dzieci z całego świata otrzymają niepowtarzalną szansę, aby przeżyć bezcenne chwile podczas wyprowadzania piłkarzy na boiska Ligi Mistrzów przed meczami grupowymi i w fazie playoff – w tym także w Finale, który odbędzie się w 2016 roku na stadionie Giuseppe Meazza w Mediolanie.

- Jesteśmy niezwykle dumni z przedłużenia umowy z Ligą Mistrzów UEFA w ramach naszego ponad dwudziestoletniego partnerstwa. W tym okresie mieliśmy okazję doświadczyć wielu bezcennych emocji na boisku oraz obserwować, jak rosła popularność tych wspaniałych rozrywek wśród kibiców na całym świecie – powiedział Raja Rajamannar, Chief Marketing Officer w MasterCard. – Z radością oczekujemy kolejnych trzech sezonów piłkarskich, w trakcie których będziemy wspierać ten prestiżowy turniej z udziałem najważniejszych klubów piłkarskich, a także Superpuchar UEFA oraz finały Ligii Mistrzów Kobiet i Ligi Juniorów.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości kontynuacji wieloletniego partnerstwa z firmą MasterCard, która czynnie wspiera nasz turniej od 1994 roku. Sponsor Ligii Mistrzów UEFA, taki jak znana na całym świecie i ciesząca się zaufaniem firma MasterCard, to doskonały atut. Jesteśmy zachwyceni faktem, iż razem z nią gramy do jednej bramki. Poprzez szeroko zakrojone działania o zasięgu globalnym firma MasterCard nadal odgrywa ważną rolę w przybliżaniu kibicom rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA – dodał Guy-Laurent Epstein, Marketing Director w UEFA Events SA.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS