Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Marka Grey Goose na rzecz walki z AIDS

150x110
10 listopada, już po raz szósty odbędzie się w Londynie Grey Goose Winter Ball. Charytatywna inicjatywa Fundacji Eltona Johna gromadzi zawsze dziesiątki gwiazd światowego show biznesu. Partnerem wydarzenia, jak co roku, będzie marka Grey Goose.

Luksus we francuskiej oprawie
Grey Goose Winter Ball to jedna z największych imprez charytatywnych Fundacji Eltona Johna oraz marki francuskiej wódki Grey Goose. Tegoroczna edycja wydarzenia organizowana jest z wielkim rozmachem, a jej tematem przewodnim będzie Lazurowe Wybrzeże lat 50’tych XX wieku. Sir Elton John, który osobiście nadzoruje wszystkie przygotowania, chciał bowiem, by ten wyjątkowy wieczór nawiązywał charakterem do jego ulubionego regionu ojczyzny wódki Grey Goose. Minimalistyczne wnętrza londyńskiej elektrowni Battersea zmienią się na jedną noc nie do poznania. Zapanuje tu klimat gorącej, letniej nocy Riwiery Francuskiej. Goście będą mogli poczuć się wyjątkowo. O ich doznania smakowe zadba odznaczona dwiema gwiazdkami Michelina, wielbiona przez paryskich koneserów dobrego smaku kuchmistrzyni Hélene Darroze. Doskonałym uzupełnieniem potraw kuchni haute cuture będą wyśmienite koktajle przygotowane na bazie Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie. Mistrz miksologii oraz ambasador marki Grey Goose, Joe McCanta przygotował bowiem selekcję eleganckich koktajli inspirowanych klimatem Lazurowego Wybrzeża ubiegłego wieku. O oprawę muzyczną wieczoru zadbają z kolei Emeli Sandé i Labirynth – wielokrotnie nagradzany duet muzyczny reprezentujący mieszankę soulu i R&B.


Charytatywna aukcja
Szczytny cel, który przyświeca organizatorom Grey Goose Winter Ball, sprawia, że do akcji chętnie włączają się również największe gwiazdy światowego design’u. W tym roku aż trzech artystów sztuk wizualnych zaprojektowało dla marki Grey Goose bary, które zostaną zlicytowane podczas charytatywnej aukcji. Przybyli na tegoroczną edycję Winter Ball goście będą mogli zakupić m.in. awangardowy, inspirowany francuskim kabaretem lat 20’tych bar wykonany przez topową fotografkę Ellen von Unwerth. Na aukcję wystawiony zostanie także projekt designer’a młodego pokolenia, Garetha Pugha – przenośny bar utrzymany w minimalistycznym stylu. Trzeci, niezwykle futurystyczny projekt to dzieło równie znanego na arenie międzynarodowej artysty, Karima Rashida. Wszystkie bary marki Grey Goose zostaną zlicytowane podczas uroczystej kolacji, a zebrane fundusze zasilą w całości konto Elton John AIDS Foundation. Do dnia dzisiejszego imprezy Winter Ball zgromadziły na koncie fundacji kilka milionów funtów brytyjskich.


Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS