Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-08-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

#LOGUJEMY SIĘ DLA NEPALU

Rusza „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu”. Użytkownicy WP Poczty, Wirtualna Polska i Polska Akcja Humanitarna wspólnie odbudują szkołę w zniszczonym przez żywioł Nepalu. Do udziału w akcji zachęca ogólnopolska, szeroko zasięgowa kampania reklamowa, której towarzyszy hasło: „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce.”

- Od lat łączymy ludzi w WP. Wiemy, że potrafimy inspirować użytkowników naszej poczty do wspólnego działania, co udowodnili, biorąc udział w trzech edycjach „Pomagania Przez Logowanie” – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP. – Teraz, razem z nimi i Polską Akcją Humanitarną, odbudujemy szkołę w Nepalu. Akcję promuje kampania reklamowa, oczywiście wykorzystamy też siłę WP jako medium informacyjnego i wesprzemy projekt działaniami redakcyjnymi.

Dotąd trzykrotnie, w ramach „Pomagania przez Logowanie”, użytkownicy WP Poczty włączali się aktywnie w działania charytatywne. Pomagali realizować marzenia podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. W ramach obecnego projektu – „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu” – logując się do WP Poczty pomogą dzieciom poszkodowanym w trzęsieniu ziemi w Nepalu. To właśnie wokół poczty koncentrują się działania dedykowane akcji. Po zalogowaniu można wesprzeć projekt, dokonując dowolnej wpłaty za pośrednictwem formularza Polskiej Akcji Humanitarnej. Zachęca do tego specjalny box.

- Chcemy, by nasi użytkownicy byli dumni z tego, że korzystają z WP i jej poczty – dodaje Marta Czartoryska-Żak.

- Polska Akcja Humanitarna pomaga ofiarom kryzysu humanitarnego w Nepalu od maja 2015 roku. Jednym z ważnych celów PAH w Nepalu jest umożliwienie dzieciom powrotu do szkoły. W trzęsieniu ziemi zniszczonych zostało ponad 30 tys. klas w szkołach w całym kraju. Wspólnie z WP stworzyliśmy akcję #logujemysiedlanepalu licząc, że użytkownicy WP Poczty zaangażują się w pomoc i razem odbudujemy szkołę w Nepalu – mówi Justyna Stępień, Dyrektor Działu Komunikacji, Edukacji i Współpracy z Darczyńcami w Polskiej Akcji Humanitarnej.

Grupa Wirtualna Polska i PAH będą na bieżąco informować na swoich stronach o postępach projektu.

 

O kampanii:

Kampania reklamowa „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu” stanowi kontynuację kampanii wizerunkowej „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce”. Tym razem sygnowana jest hasłem „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce.”

Koncepcja kreatywna i kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa

Wykorzystane kanały komunikacji:

  • telewizja: m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat
  • radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Polskie Radio Programy I, II, III, IV
  • prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Sukces)
  • kina: Helios, Cinema City, Multikino
  • internet: Grupa WP, Ipla

Czas trwania kampanii: 17.08-17.09

Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy ZenithOptimedia Group, Zespół Marketingu i Komunikacji Grupy Wirtualna Polska.

Spot reklamowy:

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS