Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-02-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

LogosTour w kolonialnym stylu

150x110

Biuro Turystyki ZNP LogosTour, polski lider wyjazdów egzotycznych, odnawia swój wizerunek. Zmiany obejmują ofertę, promocję i marketing, a także wygląd placówek oraz trzygwiazdkowego hotelu Logos w Krakowie. Relaunch marki jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów.

LogosTour od lat proponuje Podróże na 7 kontynentów, zawsze kierując się dbałością o najwyższą jakość i troską o satysfakcję klientów. Turyści LogosTour to prawdziwi globtroterzy, osoby które wiele już widziały i doświadczyły. Z biegiem lat rosną ich oczekiwania wobec oferty i obsługi. Przybywa także klientów najbogatszych, o wysokich, bardzo wysublimowanych oczekiwaniach.
„Kto nie idzie do przodu, ten się cofa, mówi przysłowie, więc my ciągle poszukujemy i proponujemy coś nowego” - mówi Teresa Górecka, prezes LogosTour – „W tym roku postanowiliśmy nie poprzestać na rozszerzania kierunków i dokładaniu atrakcji na naszych wycieczkach, ale przygotować coś zupełnie nowego. Odmienić wizerunek naszych biur oraz stworzyć dodatkową ofertę dla najbardziej wymagających klientów, chcących połączyć poznawanie świata z najwyższym standardem podróżowania i wypoczynku”.
W ramach nowego wizerunku, metamorfozę przeszedł trzygwiazdkowy hotel Logos w Krakowie.  Przemianie uległ wystrój, hotelowe akcesoria i materiały reklamowe, ale także oferta hotelu. Pojawiły się nowe promocje i atrakcyjne oferty – „Romantyczny weekend dla dwojga”, „Sylwestrowa Noc”, oferta „Dla Rodzin z Dziećmi” i wiele innych. Zmieniły się także wygląd, charakter i menu restauracji, zatrudniono nowego dyrektora i szefa kuchni. Zmiany wprowadzono także w placówkach w: Olsztynie, Krakowie, Wrocławiu i Białymstoku.
W Białymstoku otwarto nowe, zgodne z odmienioną koncepcją, biuro sprzedaży. Przygotowywane jest odnowienie wizerunku pozostałych oddziałów. W efekcie wszystkie placówki będą posiadały spójny, bardzo starannie wykończony wystrój: funkcjonalny, elegancki, nawiązujący do podróży i egzotyki. Naturalne kolory, kolonialne meble i oryginalne rękodzieła z dalekich krajów tworzą niepowtarzalną, globtroterską atmosferę. Sprawiają, że tuż po przekroczeniu progu biur LogosTour, klienci wchodzą w świat podróży i mają przedsmak dalekich wypraw.
Zapowiedź wspaniałej, egzotycznej przygody turyści będą mieli także gdy wezmą do rąk najnowszy katalog egzotyczny LogosTour. Przygotowany pieczołowicie i z dużą dozą artyzmu, stanowi bardzo ważny element wizerunku biura. Piękne fotografie, staranne opisy, znakomita grafika, najlepszy papier są znakomita oprawą dla wyjątkowych wyjazdów z LogosTour.

Odpowiedzią na wyższe oczekiwania klientów jest także dodatkowa nowa oferta turystyczna biura. W 2011 roku LogosTour wprowadza niezwykle innowacyjną i prestiżową kategorię – „Podróże dla konesera”. To klasa premium wśród propozycji podróżniczych. Głównymi wartościami tej oferty są jakość i ekskluzywny charakter na miarę wymagań prawdziwego konesera. Klientami tego segmentu wyjazdów są osoby z grupy VIP, oczekujące najwyższej jakości. Oferta zawiera niezwykle bogaty program oraz najwyższy komfort, obfituje w  wiele elitarnych atrakcji.
W katalogu na sezon 2011 w tej kategorii znalazły się m.in.: USA - Nowy Jork, wycieczka, która poza zwiedzaniem najpopularniejszych zabytków przewiduje prawdziwe perełki rozrywki z najwyższej półki, m.in.:  musical na Broadwayu, koncert w Metropolitan Opera, wieczór baletowy w Lincoln Center czy rejs rzeką Hudson w świetle zapalających się neonów, podróż do Japonii – gdzie odwiedza się teatr Kabuki, jeździ ekspresem Shinkansen, ogląda zawody Sumo, zażywa relaksującej kąpieli w gorących źródłach czy nocuje w klasztorze buddyjskim.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS