Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

LemonMind.com autorem redesignu serwisu korporacyjnego firmy Sprint S.A.

Interaktywne studio badawczo-projektowe – LemonMind.com ─ zakończyło projekt redesignu serwisu korporacyjnego spółki Sprint, wiodącego integratora systemów teleinformatycznych. Efektem prac jest także nowa identyfikacja wizualna, wykorzystująca motyw czterech ptaków, które swoimi cechami i symboliką idealnie prezentują każdy z elementów działalności firmy.

Mewa, sokół, dzięcioł i sowa odpowiadają za konkretne cztery strefy działalności firmy: systemy telekomunikacyjne, IT, sieci teleinformatyczne oraz innowacje. Ptasia symbolika ma za zadanie wyróżnić markę i odświeżyć jej wizerunek. Motywy ptaków będą wykorzystywane do celów reklamowo-prezentacyjnych, a także w komunikacji wewnętrznej. Zmiany w identyfikacji wizualnej wpłynęły również na polepszenie przejrzystości oferty,a także zwiększyły funkcjonalność strony.–Dzięki ptakom udało się znaleźć coś niepowtarzalnego, a jednocześnie uniwersalnego– mówi Agnieszka Kamińska, dyrektor ds. marketingu w Sprint S.A., odpowiedzialna za przebudowę strony.

Inspiracje

Wykorzystanie ptasich motywów przez studio LemonMind.com wynikało z przemyślanej i spójnej strategii – Jednym z bardzo istotnych celów projektu było odświeżenie wizerunku firmy Sprint. Zdecydowaliśmy się na dość odważny krok w przypadku firmy technologicznej kierującej swoje usługi do konkretnych i wymagających odbiorców biznesowych. Pomysł łączy ciekawie opracowaną symbolikę z pasją jednego z wiceprezesów firmy oraz prowadzonego przez firmę Sprint projektu ekskluzywnego kalendarza wydawanego jesienią każdego roku, prezentującego najpiękniejsze zdjęcia zrealizowane przez wiceprezesa Grzegorza Zieleńca – tłumaczy Olgierd Mrozik, właściciel studia LemonMind.com.

Nowa strona prezentuje również przebudowaną architekturę informacji, dzięki której użytkownicy serwisu bardziej intuicyjnie odnajdują interesujące ich treści. Dodatkowo zadbano o czytelność i przejrzystość rozbudowanej oferty firmy Sprint, stosując podział na cztery główne obszary działalności.

W celu sprawdzenia wpływu nowej estetyki strony na doświadczenia jej użytkowników studio LemonMind.com przeprowadziło testy, które potwierdziły pomyślność przedsięwzięcia.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS