Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Korony Smakosza rozdane! Mieszkańcy Warszawy wybrali najlepsze restauracje w mieście

29 października odbyła się gala finałowa plebiscytu „Korona Smakosza” podczas której wyróżniono najlepsze restauracje, bary i kawiarnie w stolicy. Wydarzenie, które połączone było z akcją „Weekend z pół ceny” cieszyło się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców Warszawy, którzy na swoje ulubione lokale oddali ponad 15 500 głosów.

W konkursie zwyciężyły:

  • w kategorii ,,Smak potraw“ - Restauracja Torwar
  • w kategorii ,,Wystrój lokalu“ – Trattoria Calabria
  • w kategorii ,,Jakość obsługi“- Restauracja Szara Eminencja
  • w kategorii ,,Atmosfera“ – Five Restaurant
  • w kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi“ – Da Grasso Bielany
  • w kategorii ,,Lokal na wyjścia rodzinne” – Restauracja Boccone
  • w kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór“ – Restauracja Roma
  • w kategorii ,,Lokal na lunch“ – Marrakesh Cafe
  • w kategorii „Lokal z najlepszą relacją cena – jakość – Osteria Italia

Zwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza” oraz bony do zrealizowania w halach MAKRO w Warszawie i Ząbkach. Celem plebiscytu była promocja stołecznych lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największym powodzeniem wśród mieszkańców.

Więcej informacji o plebiscycie dostępnych na stronie: www.koronasmakosza.pl

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS