Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Konferencja Ecommerce Trends 2013 oraz V edycja Targów eHandlu już 23-24 września na Stadionie Narodowym w Warszawie

W trakcie dwóch dni zaprezentują się praktycy ecommerce, przedstawiciele wiodących  firm  działających w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Podczas konferencji odbędą się dwudniowe warsztaty Szkoły e-Commerce Polska na temat: wykorzystania marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu oraz poszerzania sprzedaży o kanał online.

Konferencję otworzy prezentacja Stephena Madera z  Kantar Retail na temat przyszłości branży e-commerce i cech wyróżniających sklepy najlepiej dostosowane do wymagań zarówno  współczesnego jaki i  przyszłego klienta. Czy social i mobile commerce wprowadzą nową jakość w handlu detalicznym? Na czym budują swoją przewagę konkurencyjną najwięksi gracze na rynku, a co wyróżnia małe, obiecujące startupy? – to tylko niektóre z zagadnień, które omówi przedstawiciel Kantar Retail.

Kluczowe trendy w logistyce ecommerce na najbliższe lata przedstawi Rafał Brzoska twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost.

Jakie spojrzenie na kwestie sprawnej obsługi posprzedażowej ma Poczta Polska dowiemy się z prezentacji Marka Cynowskiego dyrektora e-commercePrzyszłością  jest pełna integracja systemów nadawania i śledzenia przesyłek z systemami magazynowymi oraz oprogramowaniem sklepu internetowego oraz wsparciem nowoczesnej technologii dla tych procesów. Możliwości jakie za tym idą są ogromne - jak chociażby brak sprecyzowanego konkretnego miejsca nadania przy założeniu, że możemy zgeolokalizować odbiorcę, którego kurier "złapie" na mieście” – mówi Marek Cynowski z Poczty Polskiej.

W takcie pierwszego dnia konferencji przewidziany jest także panel dyskusyjny prowadzony przez Grzegorza Wójcika z eCommerce Polska - Izby Gospodarki Elektronicznej, która jest partnerem merytorycznym wydarzenia.  

Istotnymi tematami prezentacji podczas Ecommerce Trends 2013/jesień będą nowe  rozwiązania płatnościowe prezentowane przez przedstawicieli Visa, Mastercard, Pay PalczyPrzelewy24.

Na jesienną edycję konferencji organizatorzy zaprosili reprezentantów firm o ciekawym modelu biznesowym działających w nieco innych, niż typowy ecommerce, sektorach rynku. Foodpanda –razem z powiązaną marką hellofood, jest leaderem wśród platform online służących do zamawiania jedzenia,  funkcjonującym już w 27 krajach na świecie oraz Energa – uruchamiająca  innowacyjny projekt eCommerce w modelu end2end. „Warto zwrócić  uwagę na fakt, że Grupa Kapitałowa ENERGA to największy w Polsce sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej. Firma znalazła się na 74. miejscu na liście TOP 500 największych firm z tego regionu Europy (ranking miesięcznika „Manager Magazyn). Obsługuje  2,4 mln odbiorców indywidualnych) oraz dla ponad 200 tys. firm. Jak wielkim wyzwaniem jest przeprowadzenie tak szeroko zakrojonego projektu informatycznego dowiemy się z prezentacji Tomasza Aftańskiego (Energa) i Tomka Karwatki (Divante)- mówi Agnieszka Świtkowska co-founder NoNoobs.

Jak prowadzić efektywne działania marketingowe zorientowane na sprzedaż przy wykorzystaniu narzędzi oferowanych przez Facebook, będzie można dowiedzieć się z case study prezentowanych przez Illyę Kondratyuka i Serhada Bolukcu z Facebooka.

W takcie dwóch dni konferencji Ecommerce Trends 2013 prelegenci poruszą zagadnienia:

  • Jak wykorzystać Marketing Automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną
  • Procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-mail marketingu, dynamicznej treści na stronie www i call center
  • Czy mikroformaty Google zwiększają ruch i sprzedaż w sklepach online?
  • Jak wykorzystać mobile do zwiększania sprzedaży w sklepie?
  • Analiza działań online i ich wpływ na offline
  • Jak skutecznie używać retargetingu i audience targetingu w branży e-commerce?
  • Co powinno odróżniać platformę e-mailingową dla e-commerce od zwykłego systemu mailingowego?
  • Jak uzyskiwać zwrot z inwestycji w kampanie email marketingowe?

W tym roku po raz pierwszy jesienna edycja konferencji Ecommerce Trends 2013 odbywa się wraz z Targami eHandlu. „Połączenie dwóch najważniejszych wydarzeń w branży ecommerce Konferencji Ecommerce Trends oraz Targów eHandlu stworzy unikalną okazję do spotkania branżowego na skalę o jakiej jeszcze kilka lat temu nie moglibyśmy nawet pomarzyć. Cały e-handel w jednym miejscu i to nie byle jakim - to wizja, która kusiła nas od dawna - mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl

Kulminacyjnym punktem pierwszego dnia Konferencji będzie wieczór branżowy na Targach eHandlu, podczas którego możliwe będzie spotkanie z wystawcami oraz udział w Gali rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013.

Ecommerce Trends 2013/jesień (23-24 września, Stadion Narodowy) to: * ponad 30 prelekcji, wykładów i dyskusji; * dwa dni wypełnione wiedzą i okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych

* dwa dni warsztatów Szkoły e-Commerce Polska

* trzy jednocześnie toczące się ścieżki prezentacyjne * wieczór branżowy na targach eHandlu i gala rozdania corocznie przyznawanych nagród dla najlepszych sklepów – Ekomersy 2013

Konferencja Ecommerce Trends 2013/ jesień to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać własny biznes poza tradycyjnymi kanałami. Spotkanie to jest również okazją dla uczestników do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynku i przedstawicielami e-biznesu, którzy już odnieśli znaczące sukcesy w branży e-commerce.

Partnerstwo nad konferencją objęli:

- Partner Merytoryczny: e-Commerce Polska Izba Gospodarki Elektronicznej

- Partner Płatności: Przelewy24

- Partner Złoty: PayPal

- Partner Pocztowy: Poczta Polska

- Partnerzy: GO.pl, Beemail, Apsis, Napoleon, Tyntec, Webtrekk, Adkontekst, Funbox, Fact Finder, Sare, SALESmanago

- Patron branżowy: Polskie Badania Internetu

- Patronat: Goldbach Audience

- Patronat Medialny: Ad Monkey, Gazeta.pl, Interia.pl, Mam Startup, NowyMarketing, Onet.pl, Puls Biznesu, Retail360.pl, WP.pl, Money.pl, Proseed, Ecommerce.edu.pl, Nowoczesna Firma

- Wsparcie technologiczne: any7

Konferencja Ecommerce Trends 2013/jesień & Targi eHandlu:

23-24 września 2013 r. Warszawa, Stadion Narodowy, Sala Londyn

http://targiehandlu.pl/

Bilety: http://www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska

Program Ecommerce Trends 2013/jesień  :

http://www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Pakiety partnerskie na konferencję Ecommerce Trends 2013:

http://www.ecommercetrends.pl/pliki/Konferencja_ET2013.Jesien_oferta.pdf


  1. www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.

W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.

Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi

merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych.Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprezorganizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012/2013, Revenue Trends 2012, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2013 zima.

______

Misją Izby Gospodarki Elektronicznej  e-Commerce Polska jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Kontakt: www.ecommercepolska.pl, e-mail: biuro@ecommercepolska.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS