Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Klienci faktorów oczekują szybkich i elastycznych reakcji na ich potrzeby – wyniki...

Bibby Financial Services, niezależna międzynarodowa firma faktoringowa, specjalizująca się w finasowaniu firm z sektora MSP przeprowadziła kolejną edycję globalnych badań oczekiwań klientów wobec firm faktoringowych.

W trakcie badania pytano o cechy dobrej obsługi faktoringowej, a także oczekiwania klientów wobec firm finansujących należności w dobie spowolnienia gospodarczego.

Wśród najważniejszych elementów, które przedsiębiorcy docenili wymieniono: szybkość i elastyczność reakcji na potrzeby klientów, dotrzymywanie deklaracji ze wstępnych rozmów o finasowaniu działalności, bezproblemową i elastyczną obsługę bieżącą a także dobre rozpoznanie potrzeb klientów. Respondenci zwracali również uwagę na dużą rolę stałego kontaktu z przedstawicielami faktora w trakcie współpracy i szybkie rozwiązywanie bieżących problemów. Istotną rolę odgrywa także bezproblemowy proces wdrożenia procedur księgowych na etapie rozpoczynania współpracy z faktorem.

Elastyczność w obsłudze daje korzyści faktorom

Krzysztof Kuniewicz, Dyrektor Generalny Bibby Financial Services, komentuje: „W wynikach kolejnej edycji naszego międzynarodowego badania widzimy, że w czasie trudnych wyzwań i spowolnienia gospodarczego rośnie poziom oczekiwań klientów stawianych faktorom. Kluczem do sukcesu są elastyczność i zrozumienie potrzeb klientów. W sektorze MSP, który obsługujemy, potrzeba dopasowania oferty do specyficznych potrzeb pojedynczych firm jest szczególnie widoczna. Ale taka postawa daje wymierne korzyści – 89% zadowolonych klientów poleca usługi faktora swoim klientom co w bezpośredni sposób przekłada się na wzrost naszego biznesu. Cieszy nas również bardzo wysoka ocena naszych polskich klientów ”

W sondażu wzięli udział przedstawiciele firm z Europy, USA, Kanady i Azji. W Europie o opinie pytano klientów z Irlandii, Polski, Czech, Słowacji, Szwecji, Niemiec i Francji.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS