Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-08-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Już ponad milion sprzedanych sztuk gamingowych słuchawek HyperX

HyperX, oddział Kingston Technology Company, Inc., niezależnego światowego lidera na rynku pamięci ogłosił osiągnięcie sprzedaży wielokrotnie nagradzanych słuchawek z linii HyperX na poziomie miliona sztuk. Osiągnięcie takiego wyniku zajęło zaledwie dwa lata. Pierwsze słuchawki, HyperX Cloud swoją premierę miały w kwietniu 2014 roku. Obecnie są one dostępne w ponad 10 000 sklepów w 80 krajach na sześciu kontynentach.

Od daty premiery pierwszych słuchawek, portfolio marki zostało rozszerzone do ponad dziesięciu produktów, a kolejna nowość zapowiedziana jest na ten rok. Seria gamingowych słuchawek HyperX zdobyła wiele nagród, w tym wyróżnienia “Wybór Redakcji” oraz “najlepszy zestaw słuchawkowy”. Słuchawki HyperX to wybór osób grających w zaciszu domowym, ale także profesjonalnych gamerów z całego świata.

Od premiery pierwszego zestawu słuchawkowego w 2014 roku, stale rozwijamy nasze portfolio produktów pod względem wyglądu i dodatkowych udogodnień. Takie działanie pozwoliło nam stworzyć standardy, których oczekują gracze. – mówi Edward Baily, business manager regionu EMEA w HyperX. W związku z rosnącą popularnością profesjonalnej oraz casualowej rozrywki na komputerach, konsolach oraz mobilnych platformach zdecydowaliśmy się postawić na zupełnie nowy poziom komfortu oraz jakości oferowanego dźwięku. Osiągnięcie poziomu miliona sprzedanych egzemplarzy to ogromny sukces, a to dopiero nasze pierwsze kroki.

W czerwcu 2016 roku premierę miały słuchawki CloudX, dedykowane konsoli Xbox One, które zostały oficjalnie zatwierdzone przez Microsoft.  Tuż po ich premierze HyperX zapowiedział kolejną niespodziankę dla fanów elektronicznej rozrywki – limitowaną edycję wspomnianego zestawu słuchawkowego - HyperX CloudX Revolver Gears of War, który na rynku pojawi się jesienią razem z wyczekiwaną premierą gry Gears of War 4.

HyperX stale poszerza ofertę produktów skierowanych na rynek graczy. Obecnie mamy dostępne 5 modeli słuchawek i w tym roku planujemy premierę kolejnego, który będzie docierał do masowego konsumenta na rynku graczy komputerowych. – mówi Paweł Śmigielski, Dyrektor Regionalny Kingston Technology na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią. Słuchawki są najszybciej rozwijającym się produktem w ofercie HyperX. W tym roku planujemy sprzedaż ponad 30 000 sztuk, co stanowić będzie około 30% polskiego rynku słuchawek w kategorii cenowej od 200-700 złotych.  Będziemy stale poszerzać nasza ofertę skierowaną do graczy i wkrótce zaprezentujemy kolejne linie produktów skierowane na ten rynek.

HyperX to seria wysokowydajnych produktów Kingston Technology, składająca się z szybkich pamięci DDR3, SSD, przenośnych pamięci USB Flash oraz słuchawek. Opracowane z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach, amatorach overclockingu oraz entuzjastach najszybszych systemów produkty HyperX są znane na całym świecie dzięki wysokiej jakości, wydajności i innowacyjności. Marka HyperX jest zaangażowana w świat e-sportu i sponsoruje ponad 20 zespołów z całego świata. Jest także głównym sponsorem Intel Extreme Masters. Stoiska HyperX można znaleźć na wielu imprezach branżowych, m.in. Brasil Game Show, China Joy, DreamHack, oraz PAX.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS