Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-01-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jula ponownie nakręca do działania

150x110
Jula, nowa szwedzka sieć multimarketów, rusza z drugą już kampanią outdoorową na terenie Warszawy.

Kampania obejmować będzie 103 nośniki i potrwa do końca stycznia 2012 roku. Zakupu nośników dokonał dom mediowy Equinox Polska, a kreację przygotowała agencja wewnętrzna firmy. Jula planuje kolejne otwarcia swoich multimarketów na terenie kraju – w tym 3 już w najbliższych miesiącach we Wrocławiu, Łodzi i Lublinie oraz kolejne jeszcze w 2012 roku. Każde otwarcie wspierać będzie kampania reklamowa na terenie danego miasta.
***
Jula to szwedzka sieć multimarketów, w której zaopatrują się przede wszystkim osoby aktywnie zajmujące się majsterkowaniem. W sklepach JULA Klienci znajdą wszystko co jest potrzebne do renowacji m.in.: domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS