Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jubileuszowa kampania marketingowa „You & MAKRO”

Warszawa, 11 marca 2014: W styczniu br. ruszyła kampania wizerunkowa „You & MAKRO”. Jej celem jest podziękowanie klientom za wieloletnią współpracę oraz pozycjonowanie firmy MAKRO Cash & Carry, jako partnera w biznesie. Kampania stanowi część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO Cash & Carry na świecie. Swoim zasięgiem obejmuje ona media ogólnopolskie.

„You & MAKRO” jest najbardziej rozbudowaną i wielowymiarową kampanią, spośród dotychczasowych działań marketingowych firmy MAKRO. Zaplanowano ją, jako część obchodów 20-tych urodzin firmy w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie.

Celem kampanii jest przede wszystkim podziękowanie klientom firmy – przedsiębiorcom za ich codzienny trud i pracę, budowanie ich emocjonalnej więzi z marką MAKRO, a także podkreślenie, z jak dużym poświęceniem wiąże się prowadzenie własnego biznesu.

Kampania ma również na celu ukazanie MAKRO nie tylko, jako hurtowni, ale jednocześnie, jako partnera w biznesie, oferującego swoim klientom zarówno różnorodny asortyment, jak i dostosowane do ich potrzeb rozwiązania biznesowe.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja TBWA Niemcy, zaś za jej implementację w Polsce Agencja TBWA Polska. Kampania jest obecna nie tylko w halach MAKRO, ale również w tytułach prasy branżowej i biznesowej, takich jak: Forbes, Własny Biznes. Franchising, Wiadomości Handlowe, czy Food Service.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS