BelVita Soft Bakes to unikalna nowość, która idealnie sprawdzi się zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego śniadania. Do tej pory pierwsze na polskim rynku miękkie ciastko pożywne dostępne było w wersji impulsowej 50 g. Teraz można je kupić także
w opakowaniu zbiorczym 250 g, zawierającym aż pięć osobno pakowanych ciastek.
Aby śniadanie było pełnowartościowe musi zawierać cztery podstawowe elementy: produkt wielozbożowy, będący źródłem węglowodanów i błonnika, produkt mleczny, dostarczający białko i wapń, owoce bogate w minerały i witaminy, a także ciepły napój. Skomponowanie takiego posiłku wcale nie musi być skomplikowane i czasochłonne, o czym przekonuje lider stale rosnącego segmentu ciastek pożywnych – marka belVita, która na początku roku wprowadziła miękką nowość – belVitę Soft Bakes. Produkt, który początkowo był dostępny jedynie w wersji impulsowej 50 g, teraz jest sprzedawany również w innowacyjnym pod względem kształtu opakowaniu zbiorczym 250 g, zawierającym pięć osobno pakowanych ciastek.
BelVita Soft Bakes – zacznij dzień na miękko!
BelVita Soft Bakes to unikatowy na polskim rynku produkt łączący w sobie właściwości pożywnego ciastka i miękkiej przekąski. Doskonale odpowiada on na niesłabnące zainteresowanie zdrową żywnością i tzw. superfoods. Jego unikalna receptura zapewnia pyszny smak oraz energię na cały poranek – i to nawet najbardziej zabieganym osobom!
BelVita Soft Bakes to propozycja, która:
· wyróżnia się unikalną formą miękkiego ciastka,
· ma w składzie pełne ziarno i aż 5 rodzajów zbóż,
· dostępna jest w dwóch pysznych wariantach smakowych – z żurawiną i bez dodatków (ten pierwszy odpowiada na niesłabnące zainteresowanie
tzw. superfoods),
· doskonale wpisuje się w trend konsumencki związany ze zdrową żywnością (produkt jest źródłem witamin, składników mineralnych oraz błonnika i może być częścią zbilansowanego śniadania),
· za sprawą osobnych opakowań idealnie sprawdzi się jako przekąska do zjedzenia w biegu,
· zapewni energię na cały poranek (ma wysoką zawartość skrobi wolno trawionej, która jest stopniowo uwalnianym węglowodanem)[1].
Silne wsparcie 360 stopni
BelVita Soft Bakes już od marca jest silnie wspierana w telewizji, internecie (m.in. na Facebooku) oraz w prasie. Dodatkowo w punktach sprzedaży na konsumentów będą czekać promocje oraz sampling produktów.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR powierzono agencji Big-Picture.
[1]Spożycie produktów o wysokiej zawartości skrobi wolno trawionej (SDS) podnosi stężenie glukozy we krwi po posiłku w mniejszym stopniu niż spożycie produktów o niskiej zawartości SDS.