Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-10-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jeszcze więcej przyjemności z miękką belVitą Soft Bakes dzięki nowym opakowaniom 250 g!

BelVita Soft Bakes to unikalna nowość, która idealnie sprawdzi się zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego śniadania. Do tej pory pierwsze na polskim rynku miękkie ciastko pożywne dostępne było w wersji impulsowej 50 g. Teraz można je kupić także 
w opakowaniu zbiorczym 250 g, zawierającym aż pięć osobno pakowanych ciastek. 

 

Aby śniadanie było pełnowartościowe musi zawierać cztery podstawowe elementy: produkt wielozbożowy, będący źródłem węglowodanów i błonnika, produkt mleczny, dostarczający białko i wapń, owoce bogate w minerały i witaminy, a także ciepły napój. Skomponowanie takiego posiłku wcale nie musi być skomplikowane i czasochłonne, o czym przekonuje lider stale rosnącego segmentu ciastek pożywnych – marka belVita, która na początku roku wprowadziła miękką nowość – belVitę Soft Bakes. Produkt, który początkowo był dostępny jedynie w wersji impulsowej 50 g, teraz jest sprzedawany również w innowacyjnym pod względem kształtu opakowaniu zbiorczym 250 g, zawierającym pięć osobno pakowanych ciastek. 

 

BelVita Soft Bakes – zacznij dzień na miękko!

BelVita Soft Bakes to unikatowy na polskim rynku produkt łączący w sobie właściwości pożywnego ciastka i miękkiej przekąski. Doskonale odpowiada on na niesłabnące zainteresowanie zdrową żywnością i tzw. superfoods. Jego unikalna receptura zapewnia pyszny smak oraz energię na cały poranek – i to nawet najbardziej zabieganym osobom!

 

BelVita Soft Bakes to propozycja, która:

·      wyróżnia się unikalną formą miękkiego ciastka,

·      ma w składzie pełne ziarno i aż 5 rodzajów zbóż,

·      dostępna jest w dwóch pysznych wariantach smakowych – z żurawiną i bez dodatków (ten pierwszy odpowiada na niesłabnące zainteresowanie 
tzw. superfoods),

·      doskonale wpisuje się w trend konsumencki związany ze zdrową żywnością (produkt jest źródłem witamin, składników mineralnych oraz błonnika i może być częścią zbilansowanego śniadania),

·      za sprawą osobnych opakowań idealnie sprawdzi się jako przekąska do zjedzenia w biegu,

·      zapewni energię na cały poranek (ma wysoką zawartość skrobi wolno trawionej, która jest stopniowo uwalnianym węglowodanem)[1].

Silne wsparcie 360 stopni

BelVita Soft Bakes już od marca jest silnie wspierana w telewizji, internecie (m.in. na Facebooku) oraz w prasie. Dodatkowo w punktach sprzedaży na konsumentów będą czekać promocje oraz sampling produktów.

 

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR powierzono agencji Big-Picture.



[1]Spożycie produktów o wysokiej zawartości skrobi wolno trawionej (SDS) podnosi stężenie glukozy we krwi po posiłku w mniejszym stopniu niż spożycie produktów o niskiej zawartości SDS.





Słowa kluczowe:mondelez

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS